شناسهٔ خبر: 33073083 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

روابط عمومی ها باید به بهترین شکل ممکن دستاوردهای دولت و نظام را تشریح نمایند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در اولین جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در سال جاری، ضمن تأکید بر نقش و جایگاه محوری خانواده بزرگ روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در انعکاس دستاوردهای دولت ،گفت: باید به بهترین شکل ممکن از دستاوردهای دولت پاسداری و آنها را به درستی تبیین نماییم.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، دکتر ناصر خوش خبر یادآور شد: روابط عمومی ها به هر میزان که قوی تر، کارآمد تر و بروز تر باشند ،بهتر می توانند از برنامه های سازمان خود دفاع نموده و باعث تقویت امید و نشاط در سطح جامعه شوند.
وی با تاکید بر ظرفیت بالای روابط عمومی ها ،از مدیران های دستگاه های اجرایی خواست، در بروز کردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه جهت انعکاس بهتر خدمات دولت و نظام اهتمام ویژه ای داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی،از شناسائی موانع و کاستی های کاری حوزه روابط عمومی ،به عنوان اولین قدم در جهت پیشرفت آنها ذکر کرد و افزود: باید ازهمه ظرفیت ها درجهت بهبود وضع موجود روابط عمومی ها استفاده وتلاش های جدی تری صورت گیرد
خوش خبر، به نقش تعامل و تقویت ارتباط مدیر ارشد دستگاه اجرایی و مدیر روابط عمومی با رسانه ها در انعکاس هرچه بهتر اقدامات دولت و نظام اشاره کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست جایگاه واقعی روابط عمومی ها را مورد توجه قرار داده و در جهت تویت این جایگاه تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، به برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی های استان اشاره کرد و گفت: برگزاری این انتخابات در اولین جلسه نشان از اهمیت آن دارد چرا که انسجام روابط عمومی ها بر اساس ساختار تشکیلاتی و به صورت هدفمند می تواند زمینه فعالیت حرفه ای و تخصصی در این حوزه را بیش از پیش فراهم سازد.
وی با تاکید بر ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها و معرفی روابط عمومی های برتر ،خواستار ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها در قالب های زمانی مشخص شد و افزود: معرفی روابط عمومی های برتر موجب الگو سازی فعالیت های شاخص این حوزه و ترویج فعالیت های برنامه ریزی شده و هدفمند سایر دستگاه های اجرایی خواهد شد.
اولین دوره انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی برگزار شد و تعداد ۷ نفر به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه شورای مدیران روابط عمومی استان و ۲ نفر نیز به عنوان عضو علی البدل و یک نفر نیز بازرس با رای مستقیم مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان انتخاب شدند.

نظر شما