شناسهٔ خبر: 33071305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

خیران یزدی ۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد معمولان را تعمیر می‌کنند

گروه اجتماعی ـ خیران یزدی با حضور در روستاهای دمرود افرینه و زورانتل معمولان لرستان، هزینه تعمیر ۲۰ واحد را با نیازسنجی اولیه پذیرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از لرستان، چنگیز  افراسیابی، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد لرستان، عصر چهارشنبه، یکم خرداد در جمع خبرنگاران از  شروع عملیات تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان این نهاد خبر داد و اظهارکرد: با توجه به شرایط مناسب برای انجام تعمیرات این نهاد پس از تایید بنیاد مسکن اقدام به تعمیر ساختمان‌های آسیب دیده از سیل نموده است.

وی به حضور مناسب و تاثیرگذار خیران در کمک به بازسازی مسکن مددجویان سیل‌زده اشاره کرد و افزود: کمک‌های مردمی در زمینه ساخت مسکن با حضور و انتخاب نوع فعالیت عمرانی از سوی خیران توسط کمیته امداد انجام می‌شود.

مدیر مسکن و تامین ساختمان کمیته امداد به حضور خیران یزدی در بخش معمولان اشاره کرد و گفت: این گروه خیر یزدی با حضور میدانی و نیازسنجی از نحوه تعمیرات ۲۰ منزل مسکونی اقدام به تهیه مصالح ساختمانی نموده و با نظارت کمیته امداد و عوامل اجرایی طی هفته آینده عملیات تعمیر این ساختمان‌ها آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی این نهاد برای حضور و یا مشارکت در تعمیر ساختمان و احداث برای مددجویان سیل‌زده، اضافه کرد: افراد حقیقی و حقوقی، نیکوکاران، گروه‌های جهادی، انجمن‌های مردم نهاد می‌توانند کمک های نقدی و مصالح ساختمانی را از طریق کمیته امداد به مددجویان خسارت دیده اهدا کنند.

 

انتهای پیام

نظر شما