شناسهٔ خبر: 33070560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رزمندگان، خیمه انقلاب را تنها نگذارند و تا ظهور، علمداری کنند

کارشناس مذهبی در گردهمایی رزمندگان مهریز، گفت: رزمندگان و علمداران این سرزمین خیمه انقلاب را تنها نگذارند که ظهور نزدیک است و باید عَلم اسلام را به دست صاحبش که حضرت ولیعصر (عج) است بسپارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، علی‌اصغر سلمانی شامگاه چهارشنبه اول خرداد، در گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در سالن شهید حاج حسین همدانی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان مهریز برگزار شد ضمن گرامیداشت ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حماسه سوم خرداد گفت: به برکت وجود رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا و استمرار خدمات و فداکاری‌های آنان در طول ۴۰ سال گذشته، انقلاب اسلامی ماندگار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز افزود: امیدواریم به حول و قوه الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و استقامت‌های شما بتوانیم برای رسیدن به افق‌های روشن و ایجاد تمدن اسلامی گام‌های مؤثری برداریم.

در این مراسم حجت‌الاسلام نجیمی ضمن قدردانی از رشادت‌های رزمندگان شهرستان مهریز در دوران جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: با صبر و مقاومت، دشمن را به عقب راندید و افتخار می‌کنیم که ۴۰ سال است بر بالای مأذنه های این کشور نام مبارک امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) برده می‌شود و انقلاب و آرمان‌های ما به کشورهای اطرافمان صادرشده است.

این کارشناس مذهبی تأکید کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند تا جریان انقلاب اسلامی را با شبیخون و ناتوی فرهنگی از بین ببرد؛ درحالی‌که بااقتدار ایستاده‌ایم و یمن و لبنان حیاط‌خلوت ما هستند و دشمن از این منطقه با خواری عقب‌نشینی کرده است و صهیونیسم که ۲۰۰۰ هزار سال است افکار دنیا را مدیریت می‌کند و امروز تمام رسانه‌ها و بانک‌ها قدرت‌ها را در اختیار دارد از سوی جمهوری اسلامی دهانش به خاک مالیده شده است.

وی تصریح کرد: این دشمن امروز از طریق جنگ نرم حمله کرده است و باید همگی هوشیار باشیم. شما علمدارانی هستید که در دوران جنگ تحمیلی مردانه ایستادید و یک وجب از خاک وطن را به دشمن نسپردید امروز نیز در جنگ نابرابر و سخت‌تری قرار داریم. دشمن با محاصره اقتصادی و سیاسی و شبیخون فرهنگی به شیعیان این مرزوبوم فشار می‌آورد.

نجیمی ادامه داد: امت ما می‌خواهد مشعل هدایت روشن بماند و دشمن این‌گونه ما را در تنگنا قرار داده است. صدای هل من ناصر ینصرنی امام زمان فرزند امام حسین (ع) به گوش می‌رسد و ظهور نزدیک است. نباید این علم روی زمین بماند و باید علمداران این سرزمین خیمه انقلاب را تنها نگذارند و علمداری کنند زیرا به‌زودی آن را باید به دست صاحبش بسپارند.

انتهای پیام/۹۰۰۲۸

نظر شما