شناسهٔ خبر: 33068976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| کسبه پیاده‌راه اکباتان گلايه‌مندند/ اجرای طرح ايجاد رونق در پياده‌راه

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بيان اينكه کسبه پیاده‌راه اکباتان به خاطر خلوتی اين منطقه و نبود رونق در آن گلايه‌مندند از اجرای چند طرح به منظور حل مشكل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مطلب «مشکلات پیاده‌راه اکباتان کی حل می‌شود» یکی از سوژه‌های مردمی است که در سامانه فارس من به ثبت رسیده است.

در همین راستا رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به مشکلات کسبه پیاده‌راه اکباتان و پیگیری رفع آن اظهار کرد: قرار است  جلسه‌ای با حضور رئیس شورای شهر، شهردار، مدیرکل میراث فرهنگی و معاون عمرانی استاندار به منظور بررسی مشکلات و ارائه راهکار برگزار شود که و پیگیر هستیم.

علی فتحی با بیان اینکه «عدم رونق» بیشترین مشکل در پیاده‌راه اکباتان  است که این موضوع نیز از دید کسبه دلایل مختلفی دارد اضافه کرد: پیاده‌راه‌سازی اکباتان و انتقال ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی موجب خلوتی این منطقه و نارضایتی کسبه شده و کسبه از نظر اقتصادی با مشکل مواجه شده‌اند.

انتقال گیت ورود و قرار دادن چند خط تاکسی در پیاده‌راه اکباتان

وی با تأکید بر اینکه به منظور ایجاد رونق پیاده‌راه اکباتان مانند پیاده‌راه بوعلی تدابیری اندیشیده شده است افزود: یکی از این موارد انتقال گیت ورود به پیاده‌راه تا وسط پیاده‌راه است که چند خط تاکسی در آنجا قرار داده شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با اشاره به غرفه‌بندی در پیاده‌راه اکباتان، تصریح کرد: ایجاد غرفه‌بندی توسط سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری به مزایده گذاشته شد که در صورت انجام این پیاده‌راه نیز رونق می‌گیرد.

وی یادآور شد:  مقرر شده تمام برنامه‌هایی که در پیاده‌راه بوعلی برگزار می‌شد به پیاده‌راه اکباتان منتقل شود که نمونه آن نمایش خودروهای کلاسیک در این منطقه طی هفته گذشته بود.

فتحی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به منظور رفع مشکلات پیاده‌راه اکباتان و کسبه انجام می‌دهیم تا شاهد رونق کسب و کار و مراجعه شهروندان به این منطقه باشیم.

انتهای پیام/89039/ر

نظر شما