شناسهٔ خبر: 33068955 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیدا شدن جسد یک کوهنورد پس از ۸ روز

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت گفت: جسد غرق‌شده رئیس سابق هیئت کوهنوردی کوهدشت در رودخانه سیمره پیدا شد.

صاحب‌خبر -

محمدشریف حسینی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت گفت: با تلاش یک تیم غواصی که از استان کرج به این شهرستان اعزام شدند، جسد غرق‌شده رئیس سابق هیئت کوهنوردی کوهدشت در رودخانه سیمره پیدا شد.

 حسینی اظهار داشت: با تلاش یک تیم غواصی که از استان کرج به این شهرستان اعزام شده‌اند، عصر امروز جسد سیدرضا نقوی رئیس سابق هیئت کوهنوردی کوهدشت پس از هشت روز در حدود یک کیلومتری محل غرق‌شدگی مشاهده و از رودخانه سیمره بیرون کشیده شد.

وی افزود: در ساعات اولیه حادثه تیم جست‌وجو و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت به‌همراه نیروهای مردمی به‌صورت شبانه‌روزی اقدام به جست‌وجوی جسد فرد غرق‌شده کردند، اما طغیان رودخانه سیمره و گل‌آلود بودن آب آن عملیات جست‌وجو را دشوار کرده‌بود و با تلاش آنان جسد رئیس سابق هیئت کوهنوردی این شهرستان پیدا نشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت عنوان کرد: در هشت روز اخیر یک تیم غواصی از جمعیت هلال‌احمر شهرستان دورود و هم‌چنین بهمن پرورش یکی از غواصان بین‌المللی به منطقه شیرز اعزام شده‌بودند تا عملیات جست‌وجو برای یافتن جسد غرق‌شده رئیس سابق هیئت کوهنوردی کوهدشت را بتوانند با قدرت و سرعت بیش‌تری پیگیری کنند.

64231

نظر شما