شناسهٔ خبر: 33068810 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

معاون اول قوه قضائیه:

نباید بگذاریم شیاطین به دستگاه قضائی نزدیک شوند

صاحب‌خبر -

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن به دنبال رواج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در جامعه است تا پایبندی مردم را بکاهد، گفت: چرا از انجام امربه‌معروف و نهی از منکر می‌ترسیم، چرا از پخش این موضوع در شبکه‌های بیگانه و معاند می‌هراسیم، چرا ما از کسانی که به دنبال قانون‌گریزی و بی‌عفتی هستند، فیلم نمی‌گیریم و برای مقامات قضائی نمی‌فرستیم؟
به گزارش ایسنا،  غلامحسین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در آئین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری کل استان هرمزگان، اظهار کرد: امروز ما مشکل و ناراحتی داریم اما دشمن مشکلاتش و ناراحتی‌اش از ما بیشتر است.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه در ماه‌های اخیر به‌طور مشخص برنامه‌ای با میلیون‌ها دلار برنامه‌ریزی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: هدف از این سرمایه‌گذاری این است که آمریکا هم آن‌قدر بد نیست، قابل‌مذاکره است و با بزک کردن چهره خود تنفر مردم ایران را از خود بکاهد.
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال آن است تا مردم را نسبت به ارزش‌های انقلابی خود دور کند، اضافه کرد: آن‌ها به دنبال آن هستند تا مردم کشورمان نسبت به ارزش‌ها و باورهای دینی‌شان اعتماد و ایمانشان بکاهد.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه استفاده بی‌نهایت از فضای مجازی و قبح شکنی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان است، اظهار کرد: دشمن به دنبال رواج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در جامعه است تا پایبندی مردم را بکاهد و با آموزش مأمورین خودشان به دنبال هنجارشکنی در جامعه و کنار زدن روسری هستند تا با پخش در فضای مجازی به اهداف خود برسند.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند با ایجاد فشار اقتصادی، صبر مردم را لبریز کند، ابراز کرد: امروز بر مردم فشار اقتصادی وجود دارد، همه مدیران نظام، قوه قضائیه، مقننه و مجریه باید تلاش کنیم از تمامی افکار و امکانات برای مقابله با این فشار اقتصادی استفاده کنیم.
محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه می‌گویند چرا یک فرد با کت‌وشلوار به دادگاه آمده است، عنوان کرد: کسی که با وثیقه آزاد است و از خانه به دادگاه می‌آید با لباس بر تن به دادگاه می‌آید و آن‌کس که در زندان است با لباس زندانی می‌آید.
وی با بیان اینکه باید به گرفتاری‌ها و مشکلات کارکنان قضائی رسیدگی کرد، اظهار کرد: نباید بگذاریم شیاطین به دستگاه قضائی نزدیک شوند.
در این مراسم از زحمات «حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری» رئیس سابق دادگستری هرمزگان و جدید استان مازندران تقدیر و «علی صالحی» به ‌عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری هرمزگان معرفی شد.
 

برچسب‌ها:

نظر شما