شناسهٔ خبر: 33068698 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تنشهای ایران-آمریکا و تلاش منافقین برای ماهیگیری از آب گل آلود

با شدت گرفتن تنشها میان ایران و آمریکا در هفته های اخیر گروهک تروریستی منافقین نیز اقدامات جدیدی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

دیلی بیست در گزارشی از اقدام یکی از اعضای گروهک منافقین که هم اکنون شهروند آلمان محسوب می‌شود برای تحریک کاخ سفید جهت شدت بخشیدن اقدامات ضد ایرانی خبر داده است.

این عضو گروهک تروریستی منافقین با ایجاد دو صفحه در فیسبوک و انتشار تبلیغاتی برای کاربران آمریکایی این شبکه اجتماعی، سعی در تحریک آنها علیه ایران دارد.

گویا این شخص اقدام به خرید یک شرکت در انگلیس کرده و اقدامات خود علیه ایران را از طریق این شرکت انجام می‌دهد. شرکتی که این اقدامات ضد ایرانی از سوی آن هدایت می‌شود «آل فور فریدام» (همه برای آزادی) نام دارد.

این دو صفحه هر دو در یک روز و در اواخر ماه مارس ایجاد شده و تا کنون مبلغ هفت هزار و ۵۰۰ دلار برای انتشار آگهی در آنها هزینه شده است.

یکی از اهداف این صفحات رساندن تعداد دنبال کنندگان در آمریکا به ۵۰۰ هزار تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است.

دیلی بیست در ادامه این گزارش به رابطه گرم موجود میان گروهک منافقین و برخی از اعضای کاخ سفید از جمله «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا، اشاره کرده است.

بولتون به طور مرتب در مراسم‌های گروهک منافقین شرکت کرده و مبالغ هنگفتی را برای حضور در جمع منافقین دریافت می‌کند.

به نوشته دیلی بیست، تلاش برای ارتباط گرفتن با این عضو گروهک منافقین ناکام بوده و به نامه‌ای هم که برای شرکت آل فور فریدام ارسال شده نیز پاسخ داده نشده است.

 

نظر شما