شناسهٔ خبر: 33068207 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

سفارت ایران ویلموتس را سرمربی تیم ملی کرد!

گروه ورزشی: رئیس فدراسیون فوتبال ایران دو جلسه چهار و پنج ساعته در سفارت ایران در بروکسل با مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی بلژیک برگزار کرد که به نظر نتایج این جلسه مثبت بوده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش" ورزش سه" از فدراسیون فوتبال ، این جلسات طولانی برای مرور بندهای قرارداد برگزار شده و بنابرگفته ها و شنیده ها مورد موافقت گزینه اول تیم ملی قرار گرفته است. تنها مشکل فی مابین نحوه انتقال پول و پرداخت دستمزد این سرمربی بلژیکی است که این مساله اوایل هفته آینده به قطعیت خواهد رسید.
امروز روزنامه های بلژیکی سکوت خود را در باره ویلموتس شکسته و اعلام کردند این سرمربی به دلیل اختلاف با فدراسیون فوتبال ایران در نهایت پای میز قرارداد نخواهد آمد اما منابع ایرانی ضمن رد این خبر تاکید دارند توافق با ویلموتس شنبه یا یکشنبه نهایی خواهد شد و او در دو فیفادی خردادماه هدایت تیم ملی ایران را در دوبازی مقابل سوریه و کره جنوبی در اختیار داشته باشد.
فدراسیون فوتبال ایران که به دلیل مسایلی چون تحریم بشدت تحت فشار مالی و نحوه انتقال دستمزد ویلموتس است با استفاده از ارتباطات مختلف سعی دارد این کار را نهایی کند. البته شرایط طوری نیست که بشود به سادگی این مساله را به سرانجام رساند کمااینکه بنابرقرار قبلی قراربود روز گذشته خبر سرمربیگری ویلموتس نهایی شده و به اطلاع علاقمندان برسد اما این اتفاق رخ نداد.
البته بعد از انتشار این گزارش، سفارت ایران در بلژیک با انتشار یک پست توئیتری اعلام کرده توافق بین طرفین انجام شده و همچنین شیخ علی رایزن روابط دو جانبه سفارت ایران در بروکسل نیز به ایسنا گفته این قرارداد سه ساله است و سفارت دخالتی در انعقاد آن ندارد. البته این خبر زمانی نهایی می شود که طرفین اصلی (فدراسیون و ویلموتس) آن را تایید کنند.
 

چند ماه پس از جدایی کارلوس کی روش از فوتبال ملی ، سفیدهای خاورمیانه کار خود را با بازی دوستانه مقابل سوریه در تهران آغاز می کنند و سپس برای انجام یک بازی دوستانه جدی و عرق درآر به کره جنوبی مسافرت خواهند کرد. کره با سون هیونگ مین که در فینال لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت به دنبال انتقام از ایران پس از شکست های متوالی است . آن ها بخش اول این مسیر انتقامی را با پیروزی مقابل کلمبیا با مربیگری کی روش انجام داده و حالا برای مصاف با ایران و سرمربی جدیدش لحظه شماری می کنند. موفقیت تیم ملی در این مسابقه می تواند یک گام بزرگ برای مردی باشد که تمام ارتباطش با فوتبال ایران هنوز به دو هفته نمی رسد.

     

برچسب‌ها:

نظر شما