شناسهٔ خبر: 33067425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اجرای آزاد راه مشهد - چناران - قوچان سرعت می ‌گیرد

علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در نشست با معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در مشهد افزود: مسیر فعلی مشهد به چناران پرترافیک بوده و اجرای

صاحب‌خبر -
علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در نشست با معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در مشهد افزود: مسیر فعلی مشهد به چناران پرترافیک بوده و اجرای آزادراه در این مسیر از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.
وی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی طی نشست با دست اندرکاران زمینه رفع مشکلات پیش روی این پروژه را فراهم می کند.
معاون ساخت و توسعه آزاد راه‌ های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و ‌نقل کشور نیز در این نشست گفت: برای ساخت آزادراه مشهد - چناران - قوچان دغدغه هایی وجود دارد که یکی از آن ها تملک اراضی معارض در مسیر پروژه است و باید با هماهنگی بین بخشی، زمینه رفع اختلافات با اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم شود.
حسین میرشفیع افزود: در مسیر 53 کیلومتری آزادراه مشهد - چناران - قوچان پلاک های متعدد مربوط به اشخاص و برخی نهادها مانند اداره اوقاف و امور خیریه، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد به صورت معارض وجود دارد که باید تملک شود.
پروژه آزادراه مشهد - چناران - قوچان با 70 درصد سرمایه گذاری آستان قدس رضوی و 30 درصد سرمایه گذاری وزارت راه و شهرسازی اجرا می شود.
پیمانکار اصلی این پروژه که در 2 مرحله شامل قطعه مشهد - چناران و قطعه چناران - قوچان و در مجموع به طول 120 کیلومتر اجرا می شود، شرکت مسکن و عمران قدس رضوی است.
7489 / 6053
انتهای پیام

نظر شما