شناسهٔ خبر: 33067327 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

حمزه:

به صلاح نیست یکی از وزرای موفق دولت استیضاح شود

نماینده مردم کهنوج، فاریاب، منوجان، رودبار و قلعه‌گنج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در طرح استیضاح سلطانی فر، وزیر ورزش، مسایل شخصی بر مسایل ملی ارجحیت داده شده است، گفت: به صلاح نیست یکی از وزرای موفق دولت استیضاح شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان با امضای برخی از نمایندگان مجلس، دوشنبه ۳۰ اردیبشهت ماه در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
احمد حمزه، نماینده مردم شهرستان های کهنوج، فاریاب، منوجان، رودبار جنوب و قلعه‌گنج در مجلس شورای اسلامی در این خصوص با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی به هیچ عنوان با این استیضاح موافق نیستم، گفت: به صلاح نیست، یکی از وزیران موفق دولت را مورد استیضاح قرار دهیم، اکنون سوال اینجا است که با طرح این استیضاح به چه اهدافی خواهیم رسید؟
عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به کمبود اعتبارات وزرات ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: اعتبارات این وزارتخانه نسبت به وزراتخانه‌های دیگر دولت کمتر است، از سوی دیگر باید آگاه و عالم به این اصل باشیم که نسبت به اختیارات و اعتبارات باید چه انتظاری را از وزیر ورزش و جوانان داشته باشیم.
حمزه با تأکید بر اینکه باید با مسائل به صورت منصفانه برخورد کرد، تصریح کرد: وقتی اعتبارات و منابع در حد کافی وجود نداشته باشد، نمی‌توان توقعات بالایی را خواهان بود و منتظر انجام کار‌های خارق العاده از سوی وزرات ورزش و جوانان باشیم.
نماینده مردم شهرستان های کهنوج، فاریاب، منوجان، رودبار جنوب و قلعه‌گنج به ارزیابی عملکرد وزیر ورزش و جوانان در طول مدت زمان تصدی مقام وزرات پرداخت و ضمن ابراز خرسندی از این عملکرد یادآور شد: در حال حاضر کمترین میزان منابع را در اختیار وزرات ورزش و جوانان گذاشته ایم، این در حالیست که وزرات ورزش و جوانان با گستره‌ای از پروژه‌های ناتمام در سراسر کشور روبرو است، در همین شرایط و با همین میزان امکانات، شاهد عملکرد نسبتاً خوب و موفق این وزراتخانه و وزیر بوده ایم .
حمزه افزود: این طرح در مجلس با توجه به عملکرد وزیر ورزش و جوانان و شواهدی که موجود است، رای نمی‌آورد، چرا که امضا کنندگان این استیضاح، به صورت آشکار دلایل خود را مطرح نکرده اند.
وی تصریح کرد: در طرح این استیضاح، دلایل شخصی بر مسائل اصلی و ملی ارجحیت داده شده است و توقعاتی از وزیر دارند که بر آورده نمی‌شود و در واقع استیضاح را اهرم فشاری برای رسیدن به مقاصد خود می‌دانند.

نظر شما