شناسهٔ خبر: 33067315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی:

تلاش شبکه سهند برای ساخت سریال شهید «علی تجلایی»/ مستند روایت‌گران ایثار روی آنتن می‌رود

مرتضی صفری گفت: کارهای پژوهشی سریال شهید علی تجلایی انجام شده است و اگر ۵۰ درصد هزینه‌ها را سایر دستگاه‌های استان تقبل کنند، ما آن را می‌سازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «مرتضی صفری» مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی شامگاه امروز در همایش کارکرد رسانه در دفاع مقدس، اظهار داشت: جنگ‌ها با اختلافات ایدئولوژیک به وقوع می‌‌پیوندند و جنگ تحمیلی، حاصل تحولات سیاسی انقلاب ۵۷ بدون تکیه بر شرق و غرب بود.

وی افزود: دشمنان با توطئه‌های قومیتی، دینی و سیاسی در صدد سرنگونی انقلاب اسلامی بودند و در نهایت جنگ را به دست بعثی‌ها آغاز کردند.

این مقام مسئول با اشاره به تهدیدات اخیر ترامپ، خاطرنشان ساخت: تغییر مواضع سیاسی رئیس‌جمهور آمریکا در عرض یک هفته‌ی اخیر چیزی جز استیصال جهان استکبار در قبال ایران نیست؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده بودند، جنگ مابین آمریکا و ایران رخ نخواهد داد چراکه آنان از تبعات این اشتباه آگاه‌اند.

وی اذعان کرد: ۷۰ درصد قدرت داعش روی تبلیغات رسانه‌ای استوار است و تروریست‌ها خود را آنچه که نیستند نشان می‌دهند اما تصویری که از شهید حججی منتشر کردند، به لطف خداوند دنیا را تکان داد و صلابت و اقتدار آن جوان، توطئه‌ی رسانه‌ای تروریست‌ها و حامیانشان را ضربدر صفر کرد.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با بیان اینکه با دستان خالی در برابر امپراطوری رسانه‌ای غرب فوق‌العاده عمل کرده‌ایم، ابراز داشت: این درحالیست که تنها از ۳۰ درصد ظرفیت‌مان بهره برده‌ایم.

وی توضیح داد: از زندگینامه تک تک شهدای دفاع مقدس می‌توان یک سریال ۲۶ قسمتی ساخت؛ در همین راستا کارهای پژوهشی سریال شهید علی تجلایی انجام شده است و اگر ۵۰ درصد هزینه‌ها را سایر دستگاه‌های استان تقبل کنند، ما آن را می‌سازیم.

صفری با تاکید بر اینکه تامین ۱۵ میلیارد تومان برای تولید سریالی فاخر در تبریز برای شهید تجلایی کار سختی نیست، تصریح کرد: این سریال را با دو میلیارد تومان هم می‌توان ساخت اما هدف ما تولید اثری همچون شوق پرواز است.

انتهای پیام/

نظر شما