شناسهٔ خبر: 33066384 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

معاون وزير راه:

جريمه 30 هزار توماني براي رانندگاني که عوارضي را پرداخت نکنند

صاحب‌خبر -

 معاون وزير راه وشهرسازي با تشريح راه‌هاي پرداخت الکترونيکي عوارض آزادراهي،گفت: رانندگاني که نسبت به پرداخت عوارضي اقدام نکنند به زودي جريمه مي‌شوند.

امير اميني، معاون وزير راه و شهرسازي در گفت‌وگو با ايلنا با بيان اينکه طرح پرداخت الکترونيکي عوارض آزادراهي از بامداد بيست و هشتم اسفند 97 در چهار مسير آزادراهي تهران-قم، تهران-ساوه، کرج-قزوين و قزوين-زنجان اجرايي شد، گفت: به زودي رانندگاني که بدون پرداخت عوارض از اين آزادراه‌ها عبور کرده‌اند، جريمه خواهند شد.

وي درباره استعلام و پرداخت عوارض پرداخت نشده جاده‌اي با اپليکيشن و کد دستوري، اظهار داشت: براي پرداخت عوارض جاده‌اي روش‌هاي مختلفي براي مالکان خودرو در نظر گرفته شده است تا پس از استعلام عوارض پرداخت نشده آزاد راه، نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

به گفته معاون برنامه‌ريزي و مديريت منابع وزارت راه و شهرسازي در اين زمينه اطلاع‌رساني شده است اما مالکان خودرو، براي اطلاع کامل از اين روش‌ها مي‌توانند به وب‌گاه آني رو (aaniro.com) مراجعه کنند. يکي از روش‌هاي استعلام بدهي و پرداخت عوارض آزادراهي، استفاده از اپليکيشن‌هايي است که در همين وب‌سايت معرفي شده‌اند.

نظر شما