شناسهٔ خبر: 33066179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

همگرایی روزهای نخستین سیل باقی است

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز چهارشنبه در جریان بازدید از مناطق سیل زده شهرستان سیمرغ استان مازندران در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد:

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار ایرنا سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز چهارشنبه در جریان بازدید از مناطق سیل زده شهرستان سیمرغ استان مازندران در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: ماه رمضان مانع از ادامه فعالیت جهادگران ما نشده بلکه انگیزه بیشتری برای کمک به همنوعان خود در آنان ایجاد کرده است.
وی افزود: کارهای عمرانی در جهت لایروبی و بازسازی مناطق سیل زده در منطقه سیمرغ نسبت به سفر قبل ما خوب پیش رفته و همچنان ادامه دارد.
سردار غیب پرور به بازسازی و تحویل 255واحد مسکونی که نیاز به مرمت داشته اشاره کرد و گفت: 361واحد مسکونی نیز در دست احداث است که در بازه زمانی 120 روزه قرار به تحویل آنها می باشد.
به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین با همت گروه های جهادی و مردم 3250 خانه در مناطق سیل زده سیمرغ لایروبی شده است.
وی اهدای هفت قلم لوازم خانگی از سوی بنیاد برکت به مردم مناطق سیل زده اشاره و کمک های مردمی به مناطق سیل زده مازندران را 10 میلیارد ریال برآورد کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این سازمان پس از وقوع سیل مخرب در کشور بازسازی و مرمت 20 هزار واحد را تقبل کرده که همچنان توسط جهادگران در حال انجام است.
وی به بازدید بعدی خود از مناطق سیلزده گلستان اشاره کرد و گفت: هفته آینده نیز از مناطق سیل زده خوزستان بازدید خواهیم کرد.
سردار غیب پرور گفت: همگرایی روزهای اول سیل همچنان باقی است، گروه های جهادی دانش آموزی و دانشجویی و غیره در سنین مختلف با اخلاص کامل در این همگرایی حضور و مشارکت دارند و برخی از این گروه های جهادی از بعد از افطار تا سحر فعالیت می کنند که تمامی اینها موجب امیدواری است.
1899/7335
انتهای پیام

نظر شما