شناسهٔ خبر: 33065750 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

دیو هفت‌سر، روبروی فرهاد مجیدی قرار گرفت!

امیر دریکوند / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | استقلال تهران در حالی که امیدوار است در تابستان پیش‌رو بتواند تیم خود را قدرت ببخشد و از آن فضای حاشیه‌ای خارج شود، لحظه به لحظه با مشکلات بیشتری روبرو می‌شود.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - باشگاه استقلال تهران با فرهاد مجیدی امیدوار است که بتواند جبران ناکامی‌های تلخ خود را در فصل تازه پایان یافته به انجام برساند و آن روزهای خاکستری را از یاد ببرد، اما دست تقدیر به گونه‌ای برای آبی‌های تهران کار را به پیش می‌برد که به نظر می‌رسد به این زودی‌ها استقلال نتواند آرامش را لمس کند، چرا که پس از هر از پیش رو برداشتن مانعی، آنها با یک مانغ تازه‌تر روبرو می‌شوند.

فرهاد مجیدی

 

در حالی که هواداران استقلال امیدوارند که با جذب چندین ستاره و باز تر شدن دستان مجیدی در قوای هجومی تیمشان، بتوانند فصل 98/99 را رویایی آغاز کنند، آنها با شایعاتی مبنی بر جدایی بازیکنان کلیدی خود روبرو شده‌اند که این اتفاق قطعاً خود یک عامل بازدارنده برای موفقیت آبی‌ها و عاملی جدی برای از دست رفتن تمرکزشان خواهد بود که باید دید واکنش آبی‌های تهران برای جلوگیری از بروزی معضلی جدی به نام جدایی ستاره‌ها، چه خواهد بود!

 

زمزمه‌هایی که از جدایی وریا غفوری، ایسما، گادوین منشا، مهدی رحمتی و حتی مهدی قائدی به گوش می‌رسد، رفته رفته می‌تواند نگران کننده باشد؛ اگر این ادعاها فقط در حد شایعه و حدس و گمان باشد، باز هم ضرری جدی متوجه استقلال خواهد بود، چرا که همین شایعات باعث بروز اختلاف و سردرگمی و حتی سوءتفاهم در جمع آبی‌های تهران خواهد شد، اما اگر این ماجراها ذره‌ای صحت داشته باشد، باید گفت که فرهاد رسما با دیو هفت سر و ویرانگر استقلال روبرو شده است!

بازیکنان استقلال

 

 

این دیو هفت سر که نیمی از قدرتش را حواشی تشکیل داده و نیمی دیگرش را اتفاقات ناباورانه، نسخۀ بسیاری از مربیان توانمند استقلال را پیچید، از جمله وینفرید شفر و علیرضا منصوریان که به وضوح قربانی همین دیو پلید بودند! اما این بار روبروی این دیو ترسناک، مجیدی قرار دارد، مردی که پرورش یافته از دل همین خانواده هست و راه برون رفت از بحران و ساز و کار خانه‌اش را به خوبی می‌داند، ولی نباید فراموش کرد که در استقلال، خودی‌ها همواره ضربه‌های مهلک‌تری را نسبت به دیگر دشمنان خارجی به این باشگاه وارد کردند، پس فرهاد در یک سنگر تنها به جنگ نخواهد پرداخت!

نظر شما