شناسهٔ خبر: 33064471 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محل برگزاری فینال جام حذفی تا دوشنبه هفته آتی مشخص می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران تا دوشنبه هفته آتی میزبان فینال جام حذفی را انتخاب می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های سپاهان و پرسپولیس چهارشنبه هفته آتی (۸ خرداد) در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند.

برنده این بازی قرار است ۱۲ خرداد در فینال جام حذفی به مصاف تیم دسته دومی داماش گیلان برود. در روز‌های اخیر مباحث زیادی درباره محل برگزاری دیدار فینال جام حذفی مطرح شده است و حتی ساعاتی پیش هم علی اکبر هاشمی جواهری، مدیر ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد اعلام کرد برای انتخاب قطعی این ورزشگاه به عنوان محل بازی فینال، تنها نظر شورای تامین استان خراسان رضوی مانده است.

این درحالی است که ورزشگاه امام رضا (ع) تنها یکی از چهار گزینه سازمان لیگ به عنوان محل فینال جام حذفی است و تاکنون مسئولان این سازمان انتخاب قطعی خود را انجام نداده اند.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ما از برخی منابع سازمان لیگ محل برگزاری فینال را در نهایت تا دوشنبه (۶ خرداد) و ۲ روز پیش از بازی سپاهان - پرسپولیس اعلام می‌کند.

در کنار ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد از ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه و نقش جهان اصفهان هم به عنوان دیگر گزینه‌های میزبانی فینال جام حذفی نام برده می‌شود.

بیشتر بخوانید: برگزاری فینال جام حذفی در مشهد قطعی نیست

انتهای پیام/

فینال جام حذفی در کدام شهر برگزار می شود؟

نظر شما