شناسهٔ خبر: 33063791 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

لطف بزرگ منچستر سیتی به یوناتید

منچسترسیتی با قهرمانی در جام حذفی انگلیس لطف بزرگی به منچستریونایتد کرد و رقیب همشهری را از شروع زودهنگام فصل بعد و اختلال در پیش‌فصل نجات داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم اوله‌گونار سولشر در لیگ برتر ششم شد و اگر سیتی در فینال جام حذفی به واتفورد می‌باخت، باید سوم و دهم مرداد در مقدماتی لیگ اروپا شرکت می‌کرد اما سیتی با شش گل واتفورد را در هم کوبید و سه‌گانه داخلی‌اش را تکمیل کرد.

شروع زودهنگام فصل باعث اختلال در برنامه‌های پیش‌فصل منچستریونایتد می‌شد که شامل بازی‌های دوستانه‌ای در استرالیا، سنگاپور، چین و کاردیف می‌شود. حالا یونایتد مستقیما به مرحله گروهی لیگ اروپا می‌رود که برای قهرمان جام حذفی انگلیس رزرو شده و سیتی به آن نیازی ندارد، در عوض ولورهمپتون، تیم هفتم لیگ برتر به مرحله دوم مقدماتی لیگ اروپا می‌رود و در تاریخ مذکور بازی‌هایش را انجام می‌دهد.

به این ترتیب ولورهمپتون شش پنجشنبه متوالی در مراحل دوم و سوم مقدماتی و پلی‌آف بازی دارد تا بتواند جایی در قرعه‌کشی مرحله گروهی که 8 شهریور برگزار می‌شود، داشته باشد. فصل بعد لیگ برتر از 19 مرداد شروع می‌شود.

منچستریونایتد 3 مرداد در شانگهای با تاتنهام بازی دارد و 12 مرداد در کاردیف به مصاف میلان می‌رود در حالی که در صورت قهرمانی واتفورد، این دو بازی به خطر می‌افتاد. یونایتد همچنین می‌خواهد 9 مرداد با تیم کریستیانسوند در زادگاه مربی‌اش بازی کند که این دیدار هم طبق برنامه انجام می‌شود.

بازیکنان تیم قرار است 10 تیر برای شروع پیش‌فصل به کارینگتون بیایند و 6 روز بعد راهی استرالیا شوند. 22 تیر با پرت‌گلوری و چهار روز بعد با لیدز روبه‌رو می‌شوند. بازی بعدی هم 29 تیر در سنگاپور مقابل اینترمیلان خواهد بود.

 

نظر شما