شناسهٔ خبر: 33062706 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

سرلشکر رشید:

روحیه مقاومت جرات حمله به ایران را از آمریکا گرفته است

همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با صدور پیامی تاکید کرد که روحیه مقاومت و ایثارگیری مردم و جوانان، جرات حمله رو در رو و نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را از آمریکا و حامیان غربی و منطقه‌ای آن گرفته است.

صاحب‌خبر -

سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید در پیامی که در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر صادر شد، تصریح کرد: فتح خرمشهر انعکاس صدای مشت آهنین اراده یک ملت بود که با تدبیر و فرماندهی ولی فقیه زمان حضرت امام خمینی (ره) به دست رزمندگان اسلام بر پیکر استکبار فرود آمد.

وی یادآورشد: فتح خرمشهر نماد وحدت ملی و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بود که با مدد الهی و فداکاری زنان و مردان قهرمان این مرز و بوم به پیروزی رسید. بدون شک حماسه فتح خرمشهر به عنوان یک حماسه تاریخی و بی بدیل از مقاومت مردم ایران در بین اذهان ملت‌ها، دولت‌ها و مستکبران باقی خواهد ماند.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) عنوان کرد: اگر امروز آمریکای جنایتکار و حامیان غربی و منطقه ای آن جرات حمله رو در رو و نظامی علیه کشورمان را ندارند، به سبب روحیه مقاومت و ایثارگیری مردم و جوانان است.

سرلشکر رشید ادامه داد: به دلیل ترس و دلهره از رویارویی است که از طریق مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی سعی در شکست اراده ملت ایران اسلامی دارند که به توفیق و نصرت الهی و به فرماندهی ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای در گام دوم انقلاب موفق خواهیم شد و دشمن نیز همانند گذشته مذبوحانه شکست خواهد خورد.

نظر شما