شناسهٔ خبر: 33061551 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرلشكر رشيد:

روحيه مقاومت جرات حمله به ايران را از آمريكا گرفته است

تهران- ايرنا- فرمانده قرارگاه مركزي خاتم الانبيا(ص) با صدور پيامي تاكيد كرد كه روحيه مقاومت و ايثارگيري مردم و جوانان، جرات حمله رو در رو و نظامي عليه جمهوري اسلامي ايران را از آمريكا و حاميان غربي و منطقه اي آن گرفته است.

صاحب‌خبر -
سردار سرلشكر پاسدار غلامعلي رشيد در پيامي كه در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر صادر شد، تصريح كرد: فتح خرمشهر انعكاس صداي مشت آهنين اراده يك ملت بود كه با تدبير و فرماندهي ولي فقيه زمان حضرت امام خميني (ره) به دست رزمندگان اسلام بر پيكر استكبار فرود آمد.
وي يادآورشد: فتح خرمشهر نماد وحدت ملي و نقطه عطفي در تاريخ ايران اسلامي بود كه با مدد الهي و فداكاري زنان و مردان قهرمان اين مرز و بوم به پيروزي رسيد. بدون شك حماسه فتح خرمشهر به عنوان يك حماسه تاريخي و بي بديل از مقاومت مردم ايران در بين اذهان ملت ها، دولت ها و مستكبران باقي خواهد ماند.
فرمانده قرارگاه مركزي خاتم الانبيا(ص) عنوان كرد: اگر امروز آمريكاي جنايتكار و حاميان غربي و منطقه اي آن جرات حمله رو در رو و نظامي عليه كشورمان را ندارند، به سبب روحيه مقاومت و ايثارگيري مردم و جوانان است.
سرلشكر رشيد ادامه داد: به دليل ترس و دلهره از رويارويي است كه از طريق مختلف اقتصادي، سياسي و فرهنگي سعي در شكست اراده ملت ايران اسلامي دارند كه به توفيق و نصرت الهي و به فرماندهي ولي امر مسلمين و فرمانده معظم كل قوا حضرت آيت الله خامنه اي در گام دوم انقلاب موفق خواهيم شد و دشمن نيز همانند گذشته مذبوحانه شكست خواهد خورد.
سيام*9612 **2021**

نظر شما