شناسهٔ خبر: 33060464 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

شرایط ویژه جهت اخذ نمایندگی و عاملیت فروش شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­‌ های سولار

بخش تبلیغات / سولار

صاحب‌خبر -

شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­های سولار، در سال ۱۳۹۶، پس از استقرار در پارک علم و فناوری، موفق به کسب رتبه فناور شده است.­ این شرکت با گسترش زیرساخت­‌ها و تشکیل تیم‌­های مختلف نظیر ­CRM، IT، توسعه بازار، R&D، روابط عمومی و تبلیغات، فنی و… فعالیت خود را در حوزه انرژی­‌های تجدیدپذیر جهت طراحی و ساخت اپلیکیشن MPNS  برای کنترل و مدیریت نیروگاه­های خورشیدی در کل کشور، متمرکز کرده است.

در حال حاضر، باتوجه‌به گسترش فعالیت‌­های شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­های سولار در زمینه اجرای نیروگاه‌­های خانگی و نیروگاه­های مقیاس بزرگ به‌صورت مزارع خورشیدی در سراسر کشور و گستردگی دایره مشتریان و متقاضیان نیروگاه‌ها در شهرها و روستاهای مختلف، نیاز به حضور نمایندگان مستقر در مناطق مختلف کشور برای ایجاد سهولت دسترسی به خدمات بهینه و بهره‌­مندی از اخبار و اطلاعات به‌روزشده در حوزه انرژی و سرعت در خدمات‌رسانی، اقدامات گسترده‌ای در جهت جذب نماینده و عاملیت فروش ایجاد کرده است.

داوطلبان از سراسر کشور پهناور ایران، می‌­توانند دریافت نمایندگی شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­‌های سولار را درخواست کرده و علاوه‌بر کسب در­آمد پایدار، سهم موثری در آبادانی، ایجاد اشتغال و درآمد­زایی در منطقه خود داشته باشند.

- شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار از زمان انعقاد تفاهم‌­نامه تا زمان اجرا و در طول زمان بهره‌­برداری از پروژه، به مدت ۲۰ سال همراه متقاضیان احداث نیروگاه‌­های خورشیدی خواهد بود.

- نمایندگان شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­‌های سولار، علاوه‌بر مسئولیت‌­های خود مبنی بر نصب و راه‌­اندازی و پشتیبانی ۲۰ ساله از نیروگاه‌­ها، با معرفی پروژه­‌های جدید می­‌توانند به میزان مشخصی در سود حاصله از پروژه‌­ها، سهیم باشند.

- آموزش شیوه‌های بازاریابی و جذب مشتری و همچنین بیان قوانین و نکات فنی اجرای پروژه‌­ها به نمایندگان، برعهده شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار است.

- نمایندگان برای یافتن بازار هدف و جذب مشتریان می‌­توانند از راهنمایی و مشاوره رایگان شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار برخوردار شوند.

- برگزاری آیین افتتاحیه دفتر نمایندگی، طراحی فضای داخلی آن منطبق با هویت سازمانی شرکت، طراحی و نصب تابلوی سردر، تهیه اقلام تبلیغاتی، اوراق و تجهیزات اداری و معرفی نماینده به مشتریان و همکاران و نهادهای مرتبط، از خدمات ارائه‌شده شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار به نمایندگان خود است.­

مسئولیت نمایندگان شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­‌های سولار:

- بازاریابی، بازارسازی و فرهنگ سازی در جهت استفاده از انرژی سولار و انرژی­‌های پاک براساس هنجارهای منطقه از مسئولیت­‌های نمایندگان شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار است.

- متقاضیان اخذ نمایندگی و عاملیت فروش باید نسبت به جذب نیروی مجرب فنی، بازاریابی و متصدی امور دفتری، اقدامات لازم را به عمل آورند.

- برگزاری جلسات و سمینارهای اعلام‌شده از سوی شرکت و تعامل و همکاری با ارگان­‌های ذیربط.

- ثبت‌نام متقاضیان نیروگاه­‌های خانگی باتوجه‌به استانداردهای ارائه‌شده توسط شرکت در کارتابل مخصوص ثبت‌نام و انجام امور اداری مربوطه در فرایند اخذ مجوز احداث نیروگاه.

- انجام خدمات O&M براساس پروتکل اجرایی ستاد مرکزی درباره نیروگاه­‌ها در دوران بهره‌­برداری.

- کنترل سامانه اورژانس انرژی برای پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی در نیروگاه­‌ها (سامانه اورژانس تولید و بهینه­ سازی انرژی‌­های نوین که به نام اپلیکیشن ساتبان شناخته می­‌شود­، مزیت انحصاری و ویژه شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار در بخش خدمات و پشتیبانی است. این سامانه، ثبت و اختراع شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­های سولار است که برای نخستین بار روی یک سرور داخلی فعال شده و خدمات لحظه ای تعمیر و نگه‌داری و از همه مهم­تر مانیتورینگ لحظه‌ای نیروگاه را برای کاربر فراهم می‌کند.

این سامانه به‌طور هم‌زمان می‌­تواند در اختیار سرمایه ­گذار، نماینده و کارشناسان شرکت مدیریت پروژه نیروگاه‌­های سولار قرار بگیرد تا عملکرد نیروگاه از هر سه نقطه کنترل شود. هر اختلالی که در روند کار نیروگاه پیش بیاید، در لحظه برای هر سه کاربر اخطار صادر می­‌کند تا کارشناسان به‌صورت حضوری، بدون اتلاف وقت، مشکل را رفع نمایند.)

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت مدیریت پروژه نیروگاه ­های سولار می­‌توانند به سایت مراجعه و برای  اخذ نمایندگی ازطریق لینک  اقدام نمایند یا با شماره ۰۲۱۶۲۸۲۵۶۵۶ تماس بگیرند.

برای اطلاع از اخبار مرتبط نیز می‌توانید اینستاگرام شرکت مدیریت پروژه نیروگاه­‌ های سولار را دنبال کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما