شناسهٔ خبر: 33060388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر:

کشف ۸۰۰۰مواد شیمیایی پیش ساز تولید مواد مخدر در بوشهر

ارسطو ترکمان منش گفت:با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران گمرکی ۸ هزار و ۲۵۰ لیترمواد شیمیایی پیش ساز تولید مواد مخدر صنعتی در استان بوشهر به ارزش ۵۰ میلیارد تومان کشف شد.

صاحب‌خبر -

وی، با بیان اینکه استان بوشهر در کشفیات مواد مخدر در بین استان‌ها مقام برتر کسب کرد خاطر نشان کرد: در ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، استان بوشهر در عرصه کشفیات مواد مخدر در بین 31 استان سال قبل به عنوان استان برتر معرفی شد.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه بیش از 65 درصد کشفیات مواد مخدر سال قبل از طریق دریا کشف شده است تصریح کرد: کشفیات مواد مخدر از طریق دریا در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن 203 درصد افزایش دارد که نشان می‌دهد حوزه خشکی استان بوشهر برای انتقال مواد مخدر برای قاچاقچیان ناامن شده است.

ترکمان‌منش از دستگیری 3 هزار 231 نفر مجرم مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: سال قبل بیش از 52 باند کلان مواد مخدر در استان بوشهرمتلاشی شد.

وی با اشاره به کشفیات دو ماه نخست امسال تصریح کرد: در دو ماه گذشته با متلاشی شدن باندهای مافیایی مرگ 2 هزار و 605 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه از کشفیات دو ماه گذشته یک‌هزار و 150 کیلوگرم آن توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شده است افزود: بیش از 960 کیلوگرم مواد مخدر در دو ماه نخست امسال توسط دریابانی در عملیات مشترک کشف شد.

ترکمان‌منش از کشف 112 کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی دریایی سپاه در هفته گذشته خبر داد و تصریح کرد: با تلاش کارکنان اداره کل اطلاعات استان بوشهر در گلوگاه شهید صلاحی دشتستان 23 کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف و سوداگران دستگیر شدند.

وی، با اشاره به کشف 46 میلیون عدد قرص غیر مجاز ترامادول در بندر بوشهر افزود: این قرص‌های غیر مجاز خطرناک توسط یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر کشف شد.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف پیش ساز تولید مواد مخدر در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و ماموران گمرکی 8 هزار و 250 لیترمواد شیمیایی پیش ساز تولید مواد مخدر صنعتی در استان بوشهر به ارزش 50 میلیارد تومان کشف شد.

ترکمان‌منش با بیان اینکه با کشف این مواد شیمیایی پیش ساز مواد مخدر 50 میلیارد تومان به قاچاقچیان ضرر وارد شد گفت: در این ارتباط قاچاقچیان دستگیر شده‌اند که ضرورت دارد احکام قضایی آنها سریعا صادر شود.

وی، با اشاره به متلاشی شدن 7 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در 2 ماه امسال افزود: در این مدت 372 نفر در رابطه با جرم مواد مخدر دستگیر شده‌اند و 8 خودرو و 4 قایق تندرو توقیف شده است.

نظر شما