شناسهٔ خبر: 33060037 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مديركل جديد دفتر نوآوري معاونت علمي وفناوري رياست جمهوري منصوب شد

تهران- ايرنا- مريم ملوني مديركل جديد دفتر نوآوري و كسب و كار نوين معاونت علمي وفناوري رياست جمهوري با صدورحكمي از سوي پيمان صالحي معاون نوآوري وتجاري سازي فناوري معاونت علمي وفناوري رياست جمهوري، معرفي شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روز چهارشنبه معاونت علمي وفناوري رياست جمهوري، درمتن حكم آمده است: نظر به مراتب تعهد،شايستگي و تجارب ارزنده سركارعالي و با توجه به موافقت مقام عالي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، به موجب اين حكم شما به عنوان مديركل جديد دفتر نوآوري و كسب و كار نوين معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري منصوب مي‌شويد.
انتظار مي رود با بهره گيري از نظرات انديشمندان و صاحب‌نظران، در چارچوب سياست ها و راهبردهاي اقتصاد دانش بنيان با تبعيت از اسناد بالادستي در تجاري سازي محصولات و خدمات دانش بنيان و همچنين ايجاد و تقويت زيست بوم نوآوري در ميهن عزيزمان گام‌هاي موثري برداريد.
مريم ملوني، پيش ازاين مديركل فناوري اطلاعات استانداري استان همدان، معاون پشتيباني و معاون فناوري و نوآوري پارك علم وفناوري استان همدان، معاون پژوهش و فناوري دانشگاه فني و حرفه اي همدان و رييس مراكز رشد دانشگاه فني و حرفه‌اي كشور بوده است.
پيش از اين حسام زند حسامي مديركل دفتر نوآوري و كسب و كارهاي نوين در معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري بوده است.
علمي ** 9340**1485

نظر شما