شناسهٔ خبر: 33058949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح 10 واحد مسکن مددجویی در بیجار

به همت بسیج سازندگی و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) 10 واحد مسکن محرومین در روستاهای محروم بیجار به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سعید شعبانی ظهر امروز در افتتاحیه مسکن محرومین که به صورت نمادین در روستای سیفعلی کندی برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی خرمشهر از افتتاح 10 واحد مسکن محرومین خبر داد و گفت: این مهم با همت و مشارکت بسیح سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی، این 10 واحد در روستاهای خورخوره، حسن تیمور، سلطان آباد قزل تپه، ینگی کند، گاوبازه و روستای قزانقره ساخته شده است.

شعبانی از آغاز احداث 130 خانه محرومین با مشارکت کمیته امداد امام (ره) در روستاهای بیجار از سال گذشته خبر داد.

به گفته فرمانده سپاه بیجار، احداث 30 واحد از خانه‌های محروم در روستاهای بخش مرکزی و کرانی به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

شعبانی به مرحله دوم ساخت خانه‌های محروم به تعداد 20 واحد اشاره و بیان کرد: کار ساخت این واحدها با آغاز فصل تابستان و با دریافت زمین و معرفی افراد زیرپوشش و تشکیل پرونده برای این افراد و مشخص شدن اعتبار مورد نظر آغاز خواهد شد.

این مسوول بیان کرد: مرحله سوم ساخت خانه‌های محرومین شامل 25 واحد مسکن است اما تاکنون اعتبار آن دریافت نشده است.

وی گفت: در صورت تأمین اعتبار مورد نظر کار ساخت این واحدها همزمان با 20 واحد قبلی از ابتدای تابستان جاری آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه بیجار در ادامه با بیان اینکه با توجه به نوسانات قیمت بازار برای احداث واحد 50 متری 30 تا 50 میلیون تومان هزینه شده است، اظهار کرد: در همین راستا و برای بالابردن کیفیت کار و احداث این واحدها، عمده مصالح مورد نیاز به طور مستقیم از کارخانه و شرکت‌های مربوطه خریداری شده است.

شعبانی با بیان اینکه چتر حمایتی سپاه در راستای امداد به نیازمندان شهرستان بیجار گسترش یافته است، گفت: در راستای خدمت به محرومان بیجار تفاهم‌نامه‌ای با اداره بهزیستی برای احداث 10 خانه محرومین منعقد شده است.

انتهای پیام/75/2330

نظر شما