شناسهٔ خبر: 33057809 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

در جلسه‌ای که صبح چهارشنبه (به وقت واشنگتن) برگزار می‌شود؛

تب استیضاح ترامپ در میان دموکرات‌ها بالا گرفت

اقدامات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا موجب شده شمار زیادی از نمایندگان دموکرات خواستار استیضاح او شوند.

صاحب‌خبر -

گروه بین الملل: دموکرات‌های خشمگین از اقدامات «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارند در جلسه‌ای که صبح چهارشنبه (به وقت واشنگتن) برگزار می‌شود استیضاح او را مورد بررسی قرار دهند.

تب استیضاح ترامپ در میان دموکرات‌ها بالا گرفت

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، طبق گزارش فاکس‌نیوز، یک نماینده خشمگین حزب دموکرات با بیان اینکه ترامپ «در حال تجاوز به کشور» است، خواستار آغاز هر چه سریع‌تر روند استیضاح او شده است. «نانسی پلوسی»، رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا خواستار نشست ویژه دموکرات‌های این مجلس و گفت‌وگو بر سر استیضاح ترامپ و سایر مسائل شده است.

در آخرین گردهمایی دموکرات‌ها که عصر دوشنبه برگزار شد مباحث چالش‌انگیزی مطرح شد، اما دموکرات‌ها در خصوص نحوه مقابله با اقدامات چالش‌انگیز ترامپ اختلاف داشتند. ترامپ در جدیدترین اقدام چالش‌انگیز «دان مک‌گان»، وکیل سابق کاخ سفید را از حضور در جلسه استماع کنگره منع کرده است.

سران حزب دموکرات تا کنون علناً از استیضاح ترامپ حمایت نکرده‌اند اما آنها هم اکنون پافشاری بر سر این موضع را دشوار می‌یابند.

یک عضو ارشد حزب دموکرات در مجلس نمایندگان به فاکس‌نیوز گفت پلوسی بیش از این نمی‌تواند جلوی استیضاح را بگیرد و باید ظرف دو هفته آینده موضعش را در این خصوص تغییر دهد.

«الکساندر اوکازیو کورتز»، نماینده دموکرات ایالت نیویورک در حالی که گفته قصد پلوسی متحد نگاه داشتن حزب است گفت مسائل سیاسی اصلی‌ترین عاملی است که موجب شده اعضای کنگره از اقدام در این باره خودداری کنند.

نظر شما