شناسهٔ خبر: 33056878 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بهترین راه تامین کالاهای اساسی استفاده از کارت الکترونیک است

فرهنگی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: بهترین راه تامین کالاهای اساسی استفاده از کارت الکترونیک است.

صاحب‌خبر -

«محمدحسین فرهنگی» در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد کوپنی شدن کالاها گفت: بهترین راه تامین کالاهای اساسی تعیین سهمیه برای اقشار مختلف مردم و استفاده از ابزارهای جدید همانند کارت الکترونیک و کارت یارانه است.

 

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این روش یعنی استفاده از کارت الکترونیک را می توان با توجه به مجموع شرایطی که در کشور است عملیاتی کرد چرا که منابع  آن در بودجه دیده شده است و اتحادیه ها می توانند اعضایی را به طور متناسب با جمعیت و توزیع آن در کشور معین کنند و به عنوان عامل کنند.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کات های پز اتحادیه ها می تواند با استفاده از کارت های پز سهمیه های را در اختیار صاحبان آن سهمیه ها قراردهد تا اقلام ضروری و کالاهای دیگری نظیر جهیزیه در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار گیرد.

 

وی  خاطرنشان کرد: مسئولان در جلساتی که با نمایندگان مجلس چه در کمیسیونهای تخصصی و چه درر صحن مجلس داشته اند تاکید داشتند که ادولت در حال برنامه ریزی برای اجرایی شدن این موضوع است ولی ازنظر ما این  روند کار کند است و با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باید هر چه سریعتر دراین زمینه عمل شود./

نظر شما