شناسهٔ خبر: 33054210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

سه موزه خراسان رضوی از سوی ایکوم برتر شناخته شدند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به برگزاری آیین معرفی موزه‌های برتر سال 97 در کشور گفت: سه موزه خراسان رضوی از سوی ایکوم برتر اعلام شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر اظهار کرد :  معرفی برترین‌ها در محل فرهنگستان هنر تهران با حضور مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار و  سه موزه از خراسان رضوی در این مراسم جزوبرترین‌ها ،از سوی ایکوم انتخاب و اعلام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی  ابراز کرد: موزه سیار سفیران فرهنگ صلح به مدیریت سوسن نیکدات در معیار کودکان و نوجوانان، موزه آستان قدس رضوی در معیار گردآوری و پارک موزه علوم زمین  مشهد در معیار توسعه مدیریت  جزو دوازده موزه برتر کشور اعلام شدند .

وی یادآور شد: داوری در چهار بخش شاخص دولتی، شاخص دولتی کوچک، شاخص دولتی متوسط و شاخص دولتی بزرگ انجام‌شد و برترین‌ها در دوازده معیار ارزیابی‌شده‌اند .

مکرمی فر تأکید کرد: خراسان رضوی در چهار دهه‌ای که از نام‌گذاری روز جهانی موزه‌ها از سوی ایکوم می‌گذرد، توسعه کمی و کیفی زیادی داشته است که نتیجه آن فعالیت بیش از هشتاد موزه در این استان است .

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما