شناسهٔ خبر: 33052368 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجيدي: بازگشت به العين حس فوق العاده اي بود

تهران- ايرنا-«فرهاد مجيدي» سرمربي موقت تيم استقلال در مصاحبه با اي اف سي در بازگشت به شهري كه 16 سال پيش جام قهرماني ليگ قهرمانان را در آن بالاي سر برد، از هواداران تيم العين نهايت تمجيد و قدرداني را كرد.

صاحب‌خبر -
تارنماي رسمي كنفدراسيون فوتبال آسيا روز چهارشنبه نوشت: مجيدي كه در دوران اوج فوتبال خود به عنوان مهاجمي چابك و زهردار شناخته مي شد، يكي از اعضاي العيني بود كه در نخستين دوره برگزاري ليگ قهرمانان آسيا در فصل 2002 – 2003 جام را تصاحب كرد.
العين در نيمه نهايي آندوره مقابل داليان چين، بازي رفت را در خانه با نتيجه چهار بر 2 پيروز شد اما تيم چيني با تكرار همان نتيجه در داليان به سود خود، همه چيز را به تساوي كشاند.
و اين همان لحظه اي بود كه مجيدي توپ را در نزديكي محوطه جريمه دريافت كرد و با دريبل كردن مدافع توپ را به قعر دروازه نمايند ه چين فرستاد و جواز صعود تيمش به فينال را امضا كرد؛ ديداري هيجان انگيز كه در مجموع 2 بازي با نتيجه 7 بر 6 به سود العين به پايان رسيد.
در اين بين، مجيدي اظهار داشت: اينجا خاطرات فوق العاده اي داشتم بنابراين بازگشت به شهر و باشگاه حس فوق العاده اي است.
وي ادامه داد: از هواداران العين بابت استقبال شان و براي تمام حمايتي كه در دوران حضورم در العين از من داشتند، تشكر كنم.
در زمين بازي كه دوشنبه هفته جاري در العين برگزار شد، تيم ميهمان از ابتدا تا پايان بر بازي مسلط بود و اين در حالي بود كه العيني ها گل اول بازي را در دقايق ابتدايي به ثمر رسانه بودند.
«محمد دانشگر» بازي را براي استقلال به تساوي كشاند و «مرتضي تبريزي» دقايقي پيش از اتمام نيمه نخست گل دوم و پيروزي بخش آبي ها را به ثمر رساند.
شكست مي توانست براي العين سنگين تر باشد اگر ضربه پنالتي دقيقه 47 «آياندا پاتوسي» توس «خالد عيسي» دروازه بان ميزبان مهار نمي شد.
پيروزي 2 بر يك بدين معنا بود كه استقلالي ها در 2 بازي پس از بركناري «وينفرد شفر» در آوريل و روي كار آمدن مجيدي 4 امتياز كسب كرده اند.
مجيدي در اين خصوص تاكيد كرد: بازي خوبي براي ما بود؛ بازيكنان سخت تلاش كردند و بازي خوبي را به نمايش گذاشتند؛ پيش از سفر به امارات بازي سختي را در ليگ برتر ايران داشتيم و برخي از بازيكنان خسته بودند اما امروز فوق العاده ظاهر شدند.
با وجود اين پيروزي، حضور استقلال در اين دوره از رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا به پايان رسيد و آنها پس از الهلال عربستان و الدحيل قطر در رتبه سوم با ليگ قهرمانان وداع كردند.
ورزشي**3991**2024

نظر شما