شناسهٔ خبر: 33045069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مقدم‌منش در گفتگو با آنا:

مقام قهرمانی والیبال در یونیورسیاد را حفظ می‌کنیم

مربی تیم والیبال اعزامی به سی‌امین یونیورسیاد تابستانی گفت: حفظ قهرمانی والیبال در یونیورسیاد سخت است اما امیدواریم این قهرمانی را حفظ کنیم.

صاحب‌خبر -

مهدی مقدم‌منش در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال اعزامی به سی‌امین یونیورسیاد به‌مدت چهار روز زیر نظر کمیته فنی در دانشگاه تهران در اردیبهشت ماه با حضور 48نفر از برترین‌ ورزشکاران آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه جامع علمی کاربردی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش و...) برگزار شد. از بین این 48 نفر، 10 نفر انتخاب شدند و به مرحله دوم اردوهای انتخاب تیم ملی والیبال راه یافتند.

سرپرست انجمن والیبال فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی افزود: دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال اعزامی به سی‌امین یونیورسیاد با حضور 10 دانشجو راه یافته از اردوی مرحله اول به همراه 13 دانشجو والیبالیست تیم ملی امید و لیگ برتری به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به مدت یک هفته برگزار شد و از این 33 نفر، 18 نفر به سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال اعزامی به سی‌امین یونیورسیاد راه یافتند.

وی افزود: سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال با حضور 18 نفر برگزار می‌شود که در از این اردو  14 نفر به چهارمین اردوی انتخابی تیم ملی راه پیدا می‌کنند. چهارمین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی والیبال اعزامی به سی‌امین یونیورسیاد به اعزام دانشجویان به مسابقات متصل است.

مربی تیم ملی والیبال اعزامی به سی‌امین یونیورسیاد در ادامه تصریح کرد: در چهارمین و آخرین اردو نیز از بین آن 14 نفر، 12 نفر توسط سرمربی تیم انتخاب و به مسابقات یونیورسیاد تابستانی اعزام می‌شوند. انتخاب بین این دانشجویان ورزشکار بسیار مشکل است زیرا این دانشجویان از سطح بالایی برخوردار هستند و همگی از بهترین‌های این رشته محسوب می‌شوند.

مقدم‌منش در ادامه عنوان کرد: در رقابت‌های یونیورسیاد گذشته تیم ملی کشورمان قهرمانی والیبال را از آن خود کرده بود که اکنون حفظ این قهرمانی سخت است. تیم ملی والیبال کشورمان در سی‌امین دوره یونیورسیاد با کشورهای کانادا، برزیل و لهستان به رقابت خواهد پرداخت، کشورهایی که در این رشته ورزشی حرفی برای گفتن دارند. اما ما به کسب موفقیت در این دوره از رقابت‌ها امیدوار هستیم.

انتهای پیام/۴۱۲۲/۴۰۸۴/ن

نظر شما