شناسهٔ خبر: 33045008 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

چندرشته‌ای‌های آنلاین/17؛

امکان شخصی‌سازی رشته تحصیلی در دانشگاه ایالتی امپوریا

دانشگاه ایالتی امپوریا یکی از مؤسسات آموزش عالی است که امکان شخصی‌سازی دوره‌های آموزش آنلاین مطالعات چندرشته‌ای را برای دانشجویان فراهم کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کالج هنر و علوم دانشگاه ایالتی امپوریا دوره آموزش آنلاین مطالعات چندرشته‌ای منحصربه‌فردی را در مقطع کارشناسی ارائه می‌دهد. دانشجویان پس از ثبت‌نام می‌توانند رشته‌ مورد علاقه خود را طراحی کنند یا از میان گزینه‌های موجود رشته‌ای را انتخاب کنند. علوم پایداری، علوم کتابداری، خدمات اطلاعاتی، مطالعات جهانی و مدیریت جامعه از جمله رشته‌هایی هستند که در این دوره ارائه می‌شوند.

گذراندن درس مقدمه‌ای بر مطالعات چندرشته‌ای و ارائه پروژه نهایی از شرایط لازم برای کسب مدرک دوره آموزش آنلاین مطالعات چندرشته‌ای در دانشگاه ایالتی امپوریاست. هزینه این دوره 6 هزار و 345 دلار است.

دوره آموزشی مطالعات چندرشته‌ای به صورت حضوری نیز در پردیس این دانشگاه برگزار می‌شود. دانشجویان می‌توانند دوره آنلاین را به صورت پاره وقت یا تمام وقت بگذرانند. دانشگاه ایالتی امپوریا یک مؤسسه آموزش عالی دولتی در کانزاس است که در سال 1863 تأسیس شد.

این دانشگاه 80 رشته تحصیلی در چهار دانشکده‌ خود ارائه می‌دهد. کالج‌های کسب‌وکار، هنرهای زیبا و علوم پایه، مدیریت اطلاعات و کتابداری و کالج معلمان از جمله کالج‌های دانشگاه ایالتی امپوریا هستند. این مؤسسه آموزش عالی  بیش از 5 هزار و 500 دانشجو دارد.

انتهای پیام/4107/4021/ن

نظر شما