شناسهٔ خبر: 33044597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه ساری:

پروژه نخ نمای جنگ روانی آمریکایی ها شکست خورده است

امام جمعه موقت ساری گفت: انفعال در برابر تهدیدات دشمن موجب پیش روی و فشار بیشتر آن‌ها علیه کشورمان خواهد شد.

صاحب‌خبر -
حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به جنگ روانی اخیر آمریکایی‌ها علیه ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد و آن را تلاشی شکست خورده و نخ نما برای کشاندن جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره دانست.
 
وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران هیچ توجهی به بازی‌های نخ نمای مقامات آمریکایی نخواهد کرد، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مذاکره با آمریکایی‌ها در چنین شرایطی سم مهلکی برای کشورمان است.
 
حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که هیچ انسان عاقلی با چنین کشور فریبکار و بی تعهدی مذاکره نخواهد کرد، گفت: آمریکایی‌ها که امروز بار دیگر ژست مذاکره و تعامل به خود گرفته اند، به تعهداتشان در برجام عمل کنند.
 
وی با اشاره به این که تحرکات آمریکایی‌ها در منطقه تنها جنبه جنگ روانی دارد و تلاش می‌کند با چنین اقداماتی در خاورمیانه قدرت نمایی کند، گفت: دشمنان ملت ایران باید بدانند که اگر بخواهند کوچکترین تحرکی خطرناکی داشته باشند با پاسخ قاطع و پشیمان کننده جمهوری اسلامی مواجه خواهند کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که آمریکایی‌ها توان جنگ با ایران اسلامی را ندارند، افزود: آن‌ها پس از سال‌ها حضور و سرمایه گذاری در منطقه امروز با شکست قطعی منطقه را درک می‌کنند.
 
وی به تلاش آمریکایی‌ها در جلوگیری از توان موشکی و تضعیف جایگاه منطقه ای کشورمان اشاره کرد و افزود: موضوع موشکی که آمریکا و اروپا به دنبال تضعیف آن هستند، نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
حجت الاسلام قاسمی در ادامه سخنان خود از برخی افراد داخلی که برای ارتباط و مذاکره با آمریکا انتقاد کرد و گفت: این افراد به جای مذاکره و دل بستن به وعده‌های توخالی چند کشور اروپایی به فکر بهره برداری صحیح از ظرفیت‌های بومی باشند.
 
وی با بیان این که انفعال در برابر تهدیدات دشمن موجب پیش روی و فشار بیشتر آن‌ها علیه کشورمان خواهد شد، بیان داشت: ایستادگی و مقاومت در برابر سیاست‌های آمریکا تنها راه شکست آن‌ها در عرصه‌های مختلف است./950/ت310/ب1

نظر شما