شناسهٔ خبر: 33043958 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

صمدی در گفتگو با آنا:

«منازل‌الآخره» را برای نوجوانان بازنویسی می‌کنیم

مدیر امور محتوا و پژوهش انتشارات جمکران گفت: به دنبال این هستیم تا کتاب «منازل‌الآخره» اثر شیخ عباس قمی را برای نوجوانان بازنویسی کنیم.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر صمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با اشاره به کتاب جدید انتشارات جمکران گفت: کتاب «سیاحت غرب»، مرحوم محمدحسن نجفی قوچانی به‌صورت مصور با تصویرسازی امیر گلمحمدی برای مخاطب گروه سنی نوجوان و جوان منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه تصویرسازی این کتاب برگزیده تصویرسازی دوسالانه قم شده است، تصریح کرد: این موضوع که عالمی بر اساس روایات عالم پس از مرگ را به تصویر کشیده بسیار حائز اهمیت است و خواننده را با متن کتاب درگیر و همراه می‌کند.

مدیر امور محتوا و پژوهش انتشارات جمکران درباره خصوصیات این کتاب اظهار کرد: اولاً لحن این کتاب تصویری است. تصور و خیال مخاطب خصوصاً نوجوانان را درگیر می‌کند؛ در ثانی بحث عالم برزخ برای همه افراد جالب و سؤال‌برانگیز است.

صمدی با اشاره به اینکه از تجربه موفق این اثر استفاده خواهیم کرد، بیان کرد: ما در حال بازنویسی و روان‌سازی بسیاری از آثار قبلی انتشارات جمکران هستیم. البته از میان آثار قبلی فقط این کتاب رو تصویرسازی کردیم ولی آثار جدید مثل «باغ طوطی»، «ماموریت در قصر»، «فضه» و «روزگار عمار» تصویرسازی شده است.

خاطر نشان کرد: درصدد هستیم کتاب «منازل‌الاخره» اثر گرانقدر شیخ عباس قمی را هم به‌صورت داستانی بازنویسی کرده و تصویرسازی کنیم.

انتهای پیام/4104/4028/

نظر شما