شناسهٔ خبر: 33042914 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دو روستای شهرستان داورزن دچار آبگرفتگی شدند

حجتعلی شایانفر سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افرود: در حال حاضر امدادرسانی به این روستاها در حال انجام است و نیروهای هلال احمر در حال توزیع مواد

صاحب‌خبر -
حجتعلی شایانفر سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افرود: در حال حاضر امدادرسانی به این روستاها در حال انجام است و نیروهای هلال احمر در حال توزیع مواد غذایی برای 90 نفر از ساکنان این دو روستا هستند.
وی اضافه کرد: بارشهای شدید و رگباری باران همراه با رعد و برق از عصر امروز تاکنون در شهرستانهای قوچان، فریمان، چناران، تربت جام، جغتای و داورزن جریان دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بر اثر این بارشها محور تربت جام - فریمان در منطقه 'کته شمشیر' مسدود و یک ساعت پیش بازگشایی شد.
شایانفر افزود: از رانندگان تقاضا داریم با احتیاط از این محور عبور کنند چراکه هم اکنون طول 500 متر از این جاده پوشیده از رسوبات سیلاب است.
وی ادامه داد: در رودخانه 'کهنه' هم سیلاب جاری شده که خساراتی به بخش کشاورزی این منطقه وارد کرده است‌.
مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی امروز با صدور اطلاعیه ای از تقویت بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و بارش تگرگ از عصر سه شنبه در خراسان رضوی خبر داد.
بنا بر این پیش بینی این بارشها تا پایان هفته کنونی در خراسان رضوی ادامه دارد و بیشترین حجم آن در سه شنبه شب و طی روز چهارشنبه رخ خواهد داد لذا احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها نیز پیش بینی شده است.
1922/3027
انتهای پیام

نظر شما