شناسهٔ خبر: 33042699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیگیری برگزاری ورزش همگانی ویژه خواهران در ۱۰ بوستان شهر

قائم‌مقام شهردار قم از پیگیری برگزاری ورزش همگانی ویژه خواهران در ۱۰ بوستان شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم معتمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه جشنواره چله سرو در سال ۹۷ با محوریت جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شروعی بر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بوده است اظهار کرد: چندین راهبرد در برنامه‌های سازمان وجود دارد که از آن جمله نگاه ویژه به حوزه خواهران است و بخش عمده پروژه‌های تعریف شده ویژه خواهران است و در قم متاسفانه کمتر به این قشر توجه شده و از این پس تلاش داریم برنامه‌های ویژه خواهران بیشتر باشد.

وی رویکرد محله‌محوری و مسجد محوری، استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد، دستگاه‌های فرهنگی، ترویج نشاط و امید و استفاده از نخبگان در فعالیت‌های فرهنگی را از دیگر راهبردهای این سازمان عنوان کرد و گفت: کاری هم با مجموعه سپاه در دستور کار داریم که استفاده از ظرفیت بسیج برای ایجاد نشاط و امید در جامعه و جوانان است.

قائم‌مقام شهردار قم بیان کرد: قرار است در سال ۹۸ حداقل در ۱۰ بوستان ورزش همگانی ویژه خواهران با توجه به شاخص‌های مذهبی و فرهنگی اجرایی شود.

وی گفت: امسال سازمان فرهنگی ورزشی تقریبا بودجه دو برابری دارد که امیدواریم با این ظرفیت کمبودها و خلاها را بتواند پوشش دهد.

نظر شما