شناسهٔ خبر: 33042681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ششمین جشن گلریزان آزادی زندانیان رفسنجان

ششمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان امشب در ششمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: آن حضرت سه مرتبه تمام اموال و سه مرتبه نیمی از اموال خود را در راه خدا انفاق کردند.

وی تصریح کرد: اگر سرپرست خانواده جرمی مرتکب شده اما خانواده او تقصیری ندارند امسال مجموعه ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان در بحث آزادی زندانیان تمام توان خود را می‌گذارند از هر ظرفیتی شده استفاده می‌کنند تا اینکه یک زندانی آزاد شود خانواده زندانیان حمایت مادی و معنوی لازم دارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما به شکل پسندیده و شایسته کمک کنیم در قالب انجمن کمک‌ها آبرومندانه به دست خانواده زندانیان برسد ارزشمند است.

حسین رئیسی‌نژاد دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان اظهار کرد: خیران میزبان اصلی این جلسه هستند و هر ساله  با حضور این خیران حمایت و کمکی به خانواده زندانیان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در رفسنجان خیران پرچمدار کار خیر در سطح کشور هستند، گفت: انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان تاکنون در طول سال توانسته کمک‌های زیادی به این خانواده‌ها کند از لحاظ آماری وضعیت انجمن را در صدر انجمن‌های استان قرار داده است.

رئیسی‌نژاد عنوان کرد: حدود ۲۴۰ خانواده زندانی زیر پوشش انجمن است و امیداوریم بتوانیم تمام زندانیان را زیوشش قرار دهیم و کمک کنیم شاهد بزهکاری کمتری در جامعه باشیم.

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان بیان کرد: اگر حمایت خیران نباشد آسیب‌های بیشتری به خانواده آنها می‌رسد.

وی بیان کرد: بعضی زندانیان شاید اراده جرم کردند اما خیلی‌ها اراده جرم نداشتند به هر حال باید خانواده‌هایشان تحت حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ق

نظر شما