شناسهٔ خبر: 33042464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع بیش از دو هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگاور از توزیع ۵۶۲ سبدغذایی و بیش از دو هزار پرس غذای گرم در میان خانوار‌های نیازمند کنگاوری خبر داد

صاحب‌خبر -

توزیع بیش از دو هزار پرس غذای گرم میان نیازمندانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رئیس کمیته امداد شهرستان کنگاور با اشاره به  توزیع ۵۶۲ سبدغذایی و بیش از دو هزار پرس غذای گرم در میان خانوار‌های نیازمند کنگاوری گفت:  سبد‌ها و غذا‌های گرم از سوی خیران مراکز نیکوکاری شهرستان کنگاور اهدا و بین نیازمندان توزیع شده است.

 مجتبی کابلی، رئیس کمیته امداد شهرستان کنگاور گفت:  به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ۵۶۲ سبد موادغذایی و دو هزار و ۳۴ پرس غذای گرم در میان نیازمندان کنگاوری توزیع شده است.

کابلی با بیان اینکه این سبد‌ها شامل مواد غذایی همچون رب، روغن، ماکارونی، برنج و.. بوده، بیان  کرد: این سبد‌ها و غذا‌های گرم از سوی خیران مراکز نیکوکاری شهرستان کنگاور به نیازمندان از پیش شناسایی شده اهدا شده است.

به گفته کابلی خیران نیکوکار ۳۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان برای تهیه غذای گرم و حدود ۱۳ میلیون تومان به منظور تامین سبدغذایی مورد نیاز این خانوار‌های مددجو اهدا کرده اند.

شایسته ذکر است، هم اکنون دو مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع) و فاطمیه (س) در شهرستان کنگاور فعالیت دارند که خیران این مرکز همواره کمک‌های قابل توجهی به نیازمندان اهدا می‌کنند.

انتهای  پیام/ز


توزیع ۵۶۲ سبدغذایی با کمک خیرین

برچسب‌ها:

نظر شما