شناسهٔ خبر: 33042414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۲۴۰ خانواده زندانی تحت حمایت انجمن زندانیان رفسنجان هستند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی رفسنجان گفت: ۲۴۰ خانواده زندانی تحت حمایت انجمن زندانیان رفسنجان هستند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، حسین رئیسی، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی رفسنجان، شامگاه( 31 اردیبهشت )در جشنی که در تالار عقیق رفسنجان برگزار شد، بیان کرد: انجمن حمایت از زندانیان کمک به خانواده زندانیان را در رأس امور دارد؛ با توجه به شرایط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... که در جامعه موجود است این خانواده ها که سرپرستان شان در بند هستند ممکن است به آسیب های اجتماعی دچار شوند.

وی تصریح کرد: درصد قابل توجهی از کسانی که در زندان به سر می برند متأهل هستند و خانواده های آنها امکان اینکه در دام بزهکاران دیگری قرار بگیرند نسبت به سایر افراد جامعه بیشتر است و خدا را شاکریم که خیرین رفسنجان پرچم دار کار خیر در سطح کشور هستند.

رئیسی با اشاره به اینکه 240 خانواده زندانی تحت پوشش و حمایت انجمن حمایت از زندانیان هستند، خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان تاکنون با کمک خیران با توجه به اینکه انجمن موسسه ای غیر دولتی است در طول سال توانسته است کمک های زیادی به خانواده های زندانیان کنند و این ارائه کمک ها توسط این انجمن وخیران در صدر انجمن های استان کرمان است.

 

 

وی ادامه داد: امیدواریم تمام زندانیان را تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان بیاوریم تا شاهد بزهکاری کمتری در جامعه باشیم زیرا در روایت امده است که اگر از دری فقر وارد شود از در دیگر ایمان خارج می شود.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی رفسنجان گفت: از شهردار و شورای اسلامی شهر رفسنجان که قراردادی در حوزه اعطای درآمد حاصل از جمع آوری پسماندها را امضا کرده است تا درامدی برای کمک به زندانیان جمع شود تقدیر و تشکر می کنیم، مس سرچشمه هم کمک های خوبی به انجمن داشته و امید است که مجتمع مس سرچشمه با رویکرد خوبی کاری برای انجمن ایجاد کند تا درامد پایدار داشته باشد.

 

در پایان تابلوهایی برای حمایت از زندانیان به فروش رفت و خیران آن ها را خریداری کردند.

خبرنگاران رفسنجان هم مبلغی در مجموع 500 هزار تومان به این انجمن اهدا کردند.

نظر شما