شناسهٔ خبر: 33042412 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جزئیات حادثه گازگرفتگی در بیمارستان محک

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از گازگرفتگی در زیرزمین یک مجتمع درمانی در دارآباد خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و چهار زخمی برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال ملکی با اعلام خبر گازگرفتگی مرگبار در یک مجتمع درمانی در دارآباد درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 15:16 امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن داخل چاه در یک مجتمع درمانی در دارآباد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حاثه اعزام شدند.

 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع درمانی بزرگ بود که کارگران در قسمت چاه فاضلاب در طبقه منفی سوم آن مشغول لایروبی داخل چاه بودند.
 
وی ادامه داد: طبق مشاهدات اولیه در آنجا از گالنهای حاوی مایعات بازکننده لوله چاه استفاده شده و منجر به متصاعد شدن گازهای خطرناک و بی‌حالی چند نفر در طبقه منفی سوم شده بود که این افراد در دهانه چاه نقش بر زمین بودند.
 
ملکی تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود یک نفر داخل چاه فاضلاب سقوط کرده که آتش‌نشانان بلافاصله این افراد را از محیط آلوده به مواد شیمیایی خارج کردند که هر چهار نفر دچار مسمومیت شده و به همان بخشهای مرکز درمانی منتقل شدند.
 
به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران فرد گرفتار شده داخل چاه نیز توسط آتش‌نشانان خارج و مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.
 
منبع: تسنیم 

نظر شما