شناسهٔ خبر: 33042322 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

پرویز بهرام در بیمارستان/ مسئولان به عیادت نرفتند

خبرگزاری تسنیم

همسر و فرزند پرویز بهرام از عدم توجه لازم مسئولین به هنرمندان پیشکسوت انتقاد کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، پرویز بهرام از صداهای ماندگار سینما و تلویزیون به شمار می‌رود. او این روزها در بستر بیماری به سرمی‌برد و به گفته آرش بهرام فرزندش از آی‌سی‌یو خارج شده و پزشکان اعتقاد دارند می‌تواند در منزل، ادامه درمان را پیگیری کند. او از وضعیت بی‌توجهی به هنرمندان پیشکسوت انتقاد کرد و گفت: به خاطر غربت پدرم سکوت کردم که اگر ایشان هوشیاری کامل داشتند هم نمی‌گذاشتند درباره بیماری و مشکلات‌شان صحبتی مطرح شود. ما هیچ‌وقت دست‌مان را جلوی کسی دراز نکردیم و نمی‌کنیم اما انتظار داریم مسئولین به هنرمندان پیشکسوت توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه هنوز مسئولین به عیادت پدرم نیامدند، تأکید کرد: هیچ‌کدام از مسئولین نیامدند، حتماً درگیری‌های خودشان را دارند. هنرمندان می‌آیند ولی ما انتظار کمک از دوستان پدر نداریم. ایشان 50 سال است که برای صداوسیما زحمت کشیده‌اند.

ایران شادآباد بدر همسر پرویز بهرام هم نسبت به بی‌توجهی مسئولین نسبت به هنرمندان پیشکسوت انتقاد کرد و گفت: هنرمندان رو به سالخورده‌ای می‌روند آرام‌آرام فراموش می‌شوند. نمی‌دانم چه بگویم آنطور که بایسته و شایسته است برای هنرمندان پیشکسوت ارزش قائل نیستند. انتقاد می‌کنیم اما چقدر فایده دارد!

گفتنی است، پرویز بهرام دوبلور پیشکسوت بیش از یک هفته است در بیمارستان امید بستری شده و هنوز مشخص نیست چه زمانی از بیمارستان مرخص شوند.

برای این استاد دوبله ایران آرزوی صحت و سلامتی داریم.

نظر شما