شناسهٔ خبر: 33042039 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد:

کیفیت فعالیت نمایشگاه قرآن نسبت به سال‌های گذشته ارتقاء داشته است

71461

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد با تاکید بر این موضوع که قرآن و عترت را باید در جامعه مبنای فعالیت خود قرار بدهیم، گفت: از طریق قرآن و عترت است که به سعادت دنیا و آخرت می‌رسیم. خوشبختانه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال نسبت به سال‌های گذشته کیفیت بسیار خوبی را داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حبیب‌رضا ارزانی، امروز سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت در حاشیه بازدید از بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با تاکید بر این موضوع که برگزاری نمایشگاه قرآن فرصتی را فراهم می‌کند که اقشار گوناگون مردم با معارف قرآن کریم و عترت آشنا شوند، اظهار کرد: به واسطه برپایی نمایشگاه قرآن مردم می‌توانند ارتباط بیشتری با مفاهیم دین برقرار کنند. در ایام برگزاری نمایشگاه بسیاری از فعالان قرآنی و نمایندگان تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی از نقاط مختلف کشور در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و نشست‌ها و فعالیت‌های قرآنی خود را به اشتراک می‌گذارند که این می‌تواند بسیار مثمرثمر واقع شود.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد خاطرنشان کرد: امسال اگرچه فضای نمایشگاه از نظر کمیت کمتر شده است اما شاهد کیفی‌سازی فعالیت‌های قرآنی در این نمایشگاه هستیم. اگر کمیت فضای نمایشگاه زیاد باشد ولی از نظر کیفی به حد مطلوب نرسیم توفیقی حاصل نمی‌شود. امسال شعار نمایشگاه قرآن برای زندگی است. امیدواریم با کیفی‌سازی برنامه‌های نمایشگاه شاهد تحقق این شعار باشیم.

انتهای پیام

نظر شما