شناسهٔ خبر: 33041763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برگزیدگان طرح پرسش مهر در استان یزد تجلیل شدند

یزد ـ امشب در مراسمی با حضور استاندار یزد، مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش و جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان یزد، برگزیدگان طرح پرسش مهر در استان یزد تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان یزد امشب در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح پرسش مهر استان یزد اظهار داشت: امسال در مجموع ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح پرسش مهر رئیس جمهور شرکت کردند که ۱۱ هزار نفر از این تعداد دانش آموز و بقیه فرهنگی بوده‌اند.

علی سرداری عنوان کرد: در مجموع از استان یزد ۵۷ اثر دانش‌آموزی و ۵۲ اثر فرهنگی و یک گروه سرود، در مجموع ۱۱۳ اثر به دبیرخانه کشوری طرح پرسش مهر ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حدنصاب امتیاز این طرح شوند، در مراسمی که در ۱۱ تیرماه با حضور رئیس جمهور در تهران برگزار می‌شود، تجلیل خواهند شد.

سرداری یادآور شد: امشب نیز از تعدادی از مجموع ۱۹۶ دانش آموز و فرهنگی برگزیده در طرح پرسش مهر تجلیل شد.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: طرح پرسش مهر در رشته‌های خوشنویسی، طراحی، نقاشی، پوستر، شعر و داستان، عکاسی، فیلم کوتاه، سرود و نمایشنامه نویسی برگزار شد و از بخش‌های مختلف این طرح استقبال خوبی از دانش آموزان و فرهنگیان یزد انجام شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز ۱۴ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان یزد، رتبه برتر در مرحله ملی این طرح به دست آورد.

در این مراسم با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد، عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد و جمعی از مسئولان از دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده مرحله استانی طرح پرسش مهر با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

نظر شما