شناسهٔ خبر: 33040519 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

همزمانی حضور پاراتیچی و گواردیولا در هتل پاریگی میلان؛ مدیر یوونتوس با نماینده تاتنهام دیدار کرد؟

فابیو پاراتیچی هم اکنون در میلان حضور دارد و گفته می‌شود در هتل پاریگی، یا با نماینده نزدیک به باشگاه تاتنهام و یا با پپ گواردیولا ملاقات خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- فابیو پاراتیچی، عصر امروز وارد هتل پالازو پاریگی در شهر میلان شد، هتلی که لحظاتی قبل پپ گواردیولا وارد آن شده بود.

پپ گواردیولا برای یک مراسم خیریه، سه روز در میلان حضور خواهد شد و در هتل پاریگی اقامت خواهد داشت، همین مسئله گمانه زنی‌هایی را مبنی بر اینکه شاید فابیو پاراتیچی، دیداری با سرمربی حال حاضر منچسترسیتی داشته باشد را مطرح کرد، البته تا این لحظه منبع موثقی در این خصوص اظهار نظر نکرده است.

اما خروج فرانک تریمبولی از  هتل پاریگی، باعث شد تا رسانه‌ها این ایده را مطرح کنند که این ایجنت بریتانیایی که رابطه نزدیکی با رئیس باشگاه تاتنهام دارد، برای صحبت با پاراتیچی در خصوص احتمال حضور مائوریسیو پوچتینو در یوونتوس، به هتل پاریگی رفته است.

فرانک تریمبولی

تا این لحظه کسی دقیقاً نمی‌داند در ذهن مدیر یوونتوس چه می‌گذرد، از طرفی آگرستی و دی ماریتزیو معتقدند که سیمونه اینزاگی و مائوریتسیو ساری دو گزینه اصلی سران یوونتوس هستند و فعلاً ساری به یوونتوس نزدیک تر است، لوکا مومبلانو که پس از اعلام انتقال کریستیانو رونالدو و جدایی مکس الگری، حالا به یکی از منابع قابلِ اعتماد در میان هواداران یوونتوس تبدیل شده، می‌گوید پپ گواردیولا همچنان گزینه اصلی یوونتوس است و اگر گواردیولا پاسخ منفی خود را به یوونتوس بدهد، کونته به عنوان سرمربی یوونتوس معرفی خواهد شد. اتفاقی که با توجه به توافق آنتونیو کونته با باشگاه اینتر، کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

تامنتظر اخبار تکمیلی باشید. 

نظر شما