شناسهٔ خبر: 33040172 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مدیرکل تشکل‌های ‌دانشگاه آزاد:

تشکل‌های دانشجویی باید بیانیه گام دوم انقلاب را به گفتمان مسلط و جریان‌ساز تبدیل کنند

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تشکل‌های دانشجویی باید جذب حداکثری و توسعه مخاطب را در دستور کار قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست صمیمانه دبیران تشکل‌ها و اتحادیه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب عصر امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی و بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها در مجتمع حافظ برگزار شد.

محمد قربانی گلشن‌آبادی مدیرکل تشکلهای اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست، با تأکید بر اینکه باید تحرک تشکل‌های دانشجویی با سرعت زیادی پیگیری شود، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مطالعات فکری و معرفتی باید در دستور کار تشکل‌های دانشجویی قرار گرفته و مبانی معرفتی متزلزل نشود.

وی خطاب به اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: برای مباحث معرفتی و مسائل مهم بنیانی مورد تاکید مقام معظم رهبری، زمان اختصاص دهید و برای پیشبرد این مباحث برنامه‌ریزی کنید.

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری طرح حیات طیبه در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: آماده‌ایم اجرای این طرح بزرگ را به تشکل های دانشجویی واگذار کنیم. تشکل ها نیز باید فعالیت های خود را درباره استحکام مبانی معرفتی جدی‌تر دنبال کنند.

قربانی گلشن‌آبادی با بیان اینکه تشکل‌ها باید بر روی مبحث بانوی مؤمن انقلابی که در دانشگاه مطرح است نیز فعالیت ویژه داشته باشند، تصریح کرد: امروز جریان معارض در حوزه زنان سرمایه‌گذاری کرده و وظیفه تشکل‌های دانشجویی این است که به میدان آمده و در این راه تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: تشکل‌ها باید جذب حداکثری و توسعه مخاطب را نیز در دستور کار خود قرار دهند. همچنین تفکر راجع به تشکیل حکومت جهانی اسلام، برگزاری کرسی های آزاداندیشی و... باید مورد توجه تشکل ها بوده و علاوه بر مطالبه‌گری، خودانتقاد نیز باشند و برای پیشبرد اهداف خود مصمم رفتار کنند.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه تشکل‌های دانشجویی باید گام دوم انقلاب را به یک گفتمان مسلط و جریان‌ساز تبدیل کنند، گفت: تشکل ها باید در این حوزه پیشگام و موتور محرک میدان باشند.

وی در پایان با اشاره به وقوع سیل در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان، گفت: خوشبختانه در این اتفاق تشکل‌های دانشجویی و به خصوص بسیج دانشجویی تلاش بسیاری کردند، اما برای ادامه کار و کمک به مردم سیل‌زده باید پویش‌های مهم و جدیدی ایجاد کنند.

انتهای پیام/

320 / 320

نظر شما