شناسهٔ خبر: 33039591 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبــر

صاحب‌خبر -

 شمارش معکوس براي قرعه کشي جشنواره «پولتو راحت بريز» اپليکشين بله

بانک ملي - با پايان مهلت شرکت در جشنواره «پولتو راحت بريز» اپليکيشن «بله»، شمارش معکوس براي قرعه کشي اين جشنواره آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومي بانک ملي ايران، اين جشنواره ويژه کساني بود که «بله» را نصب کرده و در آن تراکنش مالي انجام مي دادند.

استفاده از خدمات کارت به کارت، دريافت موجودي، دريافت صورتحساب و خريد شارژ در اپليکيشن «بله» شانس برنده شدن در اين جشنواره را بيشتر مي کرد. همچنين دعوت ديگران به «بله» نيز براي شرکت کنندگان در جشنواره امتياز آور بود.

قرعه‌کشي اين جشنواره دهه اول خرداد ماه برگزار و نتيجه آن از طريق کانال‌هاي رسمي بله و بازوي جشنواره اطلاع رساني خواهد شد.

دفاع وزير راه و شهرسازي از کارآيي تسهيلات بانک مسکن

بانک مسکن - وزير راه و شهرسازي از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهيلات ساخت وساز در بافت فرسوده دفاع کرد و اين تسهيلات را ابزار موثري براي رونق بخشي به فرآيند نوسازي محلات و واحدهاي مسکوني قديمي عنوان کرد.

به گزارش پايگاه خبري بانک مسکن-هيبنا، محمد اسلامي، وزير راه و شهرسازي، در پاسخ به برخي انتقادها مبني بر ناکارآمد بودن تسهيلات ساخت مسکن در بافت هاي فرسوده اين تسهيلات را به عنوان يکي از موثرترين محرک ها در ساخت واحدهاي مسکوني جديد در محلات و محدوده هاي هدف نوسازي اعلام کرد که طي سال هاي اخير بيشترين ميزان از اين تسهيلات از سوي بانک مسکن به متقاضيان پرداخت شده است.پيش تر انتقادهايي در فضاي مجازي نسبت به کارکرد تسهيلات نوسازي بافت فرسوده که توسط بانک مسکن پرداخت مي شود مطرح شده بود اما آنطور که وزير راه و شهرسازي مي گويد اين تسهيلات در رونق بخشي به فرآيند بازآفريني شهرها نقش موثر داشته است.

با توجه به اينکه براساس مصوبه هيأت وزيران در سال 93، دولت موظف به پرداخت يارانه سود به بانک هاي عامل پرداخت کننده تسهيلات نوسازي به منظور تامين تسهيلات ارزان قيمت(تسهيلات با نرخ سود 9 درصد) ساخت مسکن در بافت هاي فرسوده است اما طي همه سال هاي سپري شده بعد از اين مصوبه تاکنون ريالي از بابت تامين يارانه سود تسهيلات نوسازي به بانک هاي عامل تزريق نشده است.

اعطاي تسهيلات به مستمري بگيران و بازنشستگان در قالب "طرح کرامت "

بانک رفاه کارگران - بانک رفاه کارگران در راستاي تداوم روند ارائه خدمات مالي به مستمري بگيران و بازنشستگان سازمان تامين اجتماعي و بازنشستگان دانشگاه هاي علوم پزشکي در قالب " طرح کرامت در سال 98 " تسهيلات پرداخت مي کند.

به گزارش روابط عمومي بانک رفاه کارگران؛ متقاضيان ياد شده مي توانند براي تهيه اموال و خدمات مورد نياز همانند تهيه مصالح ساختماني براي تعميرات واحد مسکوني، هزينه درمان، تحصيل، تهيه جهيزيه و ازدواج فرزند، مسافرت هاي زيارتي و سياحتي و تعميرات اساسي و بازسازي کامل واحدهاي مسکوني در قالب عقد مرابحه از اين تسهيلات استفاده کنند.

گفتني است، مدت اعتبار طرح مذکور تا پايان مرداد ماه سال 1399 است و متقاضيان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند به پايگاه اطلاع رساني بانک به نشاني www.refah-bank.ir مراجعه و يا با مرکز اطلاع رساني و پاسخگويي بانک (فراد) به شماره تلفن 8525 -021 تماس حاصل کنند.

انجام بيش از 57 هزار تراکنش مالي توسط پايانه هاي فروشگاهي بانک صادرا ت

بانک صادرات - بيست‌وهفتمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم که از روز 21 ارديبهشت در مصلي بزرگ امام خميني (ره) آغاز به کار کرده است با حمايت بانک صادرات ايران تا روز 4 خرداد پذيراي عموم علاقه‌مندان است.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ،در بيست و هفتمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم که با شعار «قرآن، معناي زندگي» در ماه مبارک رمضان برپا شده است، بانک صادرات ايران در راستاي مسئوليت اجتماعي خود و مشارکت در ترويج فرهنگ قرآني، به عنوان تنها حامي بانکي نمايشگاه قرآن کريم حضور فعالي داشته است.

خدماتي نظير افتتاح حساب، صدور آني کارت، ارائه بن‌کارت‌هاي خريد به بازديدکنندگان، تحويل دستگاه کارت‌خوان، فعال‌سازي انواع نرم‌افزارها شامل همراه بانک و نرم‌افزار صاپ و... از جمله خدماتي است که بانک صادرات ايران در نمايشگاه بين‌المللي قران کريم به مشتريان و مراجعه‌کنندگان ارائه مي‌‌کند.در همين ارتباط تاکنون بانک صادرات ايران نسبت به نصب و راه‌اندازي دستگاه‌هاي پايانه فروشگاهي، راه‌اندازي خودپردازهاي سالني و ايجاد باجه بانکي در محل نمايشگاه براي ارائه خدمات سريع به دست‌اندرکاران و مراجعان نمايشگاه قرآن کريم اقدام کرده است. خدماتي که با استقبال و رضايت غرفه‌داران و مراجعه‌کنندگان همراه بوده است، به طوري که عموم بازديدکنندگان، غرفه‌داران و مهمانان ويژه اين نمايشگاه ضمن تقدير از بانک صادرات براي ارائه اين خدمات، رويکرد فرهنگي بانک را نيز تحسين کرده‌اند.

در پايان سال 97:

وصولي هاي بانک سينا 163 درصد رشد داشته است

بانک سينا - عضو هيات مديره بانک سينا گفت: ميزان وصولي هاي اين بانک در سال 97 از رشد 163 درصدي برخوردار شده است.

به گزارش روابط عمومي بانک سينا ،علي رضا تقديري گفت: با برنامه ريزي و تلاش همکاران ستاد و مناطق بانک سينا، ميزان وصولي نقدي و غير نقدي اين بانک در سال 97 با رشد 163 درصدي همراه بوده است. عضو هيأت مديره بانک سينا اظهار داشت: با توجه به پيگيري هاي صورت گرفته در سال منتهي به اسفند 97 رشد 104 درصدي در وصول مطالبات پرونده هاي حقوقي از محل وجوه نقد و تمليک اموال را شاهد بوديم که اميدواريم اين روند در سال جاري هم تداوم يابد.

وي گردش صحيح و سريع منابع و مصارف در سيستم هاي اقتصادي را بيانگر سلامت و کارايي روش هاي اجرايي آن سيستم دانست و گفت: بديهي است در بانک ها نيز به طريق اولي، پارامترهاي تامين و تجهيز منابع مالي، چگونگي مصرف منابع جذب شده و نحوه بازگشت مجدد منابع از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. بنابراين ضرورت دارد همواره موازنه اي بين جذب، مصرف و بازگشت به موقع و در مدت زمان تعيين شده منابع به شبکه وجود داشته باشد.

نظر شما