شناسهٔ خبر: 33039045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۵۰۰ سبد کالای رمضان در بین خانواده مددجویان عجب شیر

مدیر کمیته امداد عجب شیر گفت: خیران این شهرستان از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون ۷۵۰ میلیون ریال سبد کالا، غذای گرم و افطاری در بین خانواده مددجویان این کمیته توزیع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمودعابدی مدیر کمیته امداد عجب شیر ،در توزیع این اقلام در بین مددجویان شهرستان گفت: خیران در این مدت ۵۰۰ سبد کالا در بین خانواده‌های مددجویان توزیع و به ۴۰۰ مددجو افطاری داده اند.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر سبد کالا ۱۵۰ هزار تومان بوده، یادآوری کرد: هر کدام از این سبد‌ها شامل برنج، گوشت، نخود، عدس، سویا، لپه، ماکارونی، رب وروغن بود.

مدیر کمیته امداد عجب شیر با اشاره به اینکه ۱۰۸ نفر کودک یتیم در این شهرستان ثبت شده خاطر نشان کرد: خیران و نیکوکاران همه ساله در ماه مبارک رمضان سهم بسزایی در اطعام و افطاری مددجویان این شهرستان دارند که این کمک‌ها در قالب طرح‌های اطعام نیازمندان به دست نیازمندان می‌رسد.

عابدی اضافه کرد: دلجویی و همدردی با فقرا و نیازمندان در این ماه پر خیر و برکت، ترویج فرهنگ احسان، انفاق و ایجاد زمینه مساعد برای حمایت و مساعدت از اهداف این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

دلجویی و همدردی با فقرا و نیازمندان در این ماه پر خیر و برکت

برچسب‌ها:

نظر شما