شناسهٔ خبر: 33038261 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار سپاه: صدای شكستن استخوان های آمریكا در جهان پیچیده است

شهرری- ایرنا- جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) گفت: صدای شكسته شدن استخوان های آمریكا در جهان پیچیده و جوانان ایران اسلامی به زودی شاهد سقوط طاغوت جهانخوار و اسرائیل غاصب در سال 2050 خواهند بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایرنا، سردار حمید اباذری روز سه شنبه در همایش تقابل ایران و آمریكا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) اظهار داشت: آمریكا هرگز توانایی مقاومت در برابر قدرت نیروهای نظامی و ملت ایران را ندارد و هر حركت او با شكست مواجه می‌شود.
وی تصریح كرد: پای آمریكایی‌ها همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام راحل به كشور ایران قطع و همین موضوع سبب مخاطره منافع آنان در كشور ایران شد.
جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) افزود: آمریكا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تمام توان و توطئه‌های خود را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به كار گرفت اما هرگز به خواسته‌ها و آرزوهایش نرسید.
وی با بیان اینكه در دوران هشت سال دفاع مقدس در فقر تسلیحات نظامی به سر می بردیم، یادآور شد: امروزه از تجهیزات و امكانات نظامی پیشرفته برخورداریم و دیگر نیازی به دیگر كشورها نداریم.
سردار اباذری عنوان كرد: انتخاب مسیر موشك های دوربُرد را امروز خودمان تعیین می‌كنیم و هیچ كس اجازه دخالت در این زمینه را ندارد.
وی با اشاره به اینكه نیروهای نظامی از اقتدار لازم برخوردارند، گفت: امروز كشور ایران به اعتراف ابرقدرت‌های جهان، چهارمین قدرت موشكی دنیا است.
جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) ادامه داد: زمان حضور ماهواره‌های آمریكایی بر بام تهران به پایان رسیده و امروز آمریكا منتظر حضور ماهواره‌های ایران در واشینگتن و نیویورك است.
وی یادآور شد: دوران جنگ در خرمشهر تمام شده و امروز پشت مرزهای تل آویو می‌جنگیم و اجازه هیچ نوع دست درازی به كشورمان را نمی‌دهیم.
سردار اباذری عنوان كرد: آمریكا امروز از جوانان قدرتمند و با اراده كشور ایران می‌هراسد و همین موضوع سبب نگرانی آنها از آینده خودشان شده است.
وی افزود: فضای مجازی امروزه در اختیار دشمنان قرار گرفته و بازگرداندن آن به حالت امنیت و سلامت جامعه نیازمند یك نگاه و اقدام جهادی است كه باید انجام شود.

1970/6003

نظر شما