شناسهٔ خبر: 33037134 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سلیمی در بیان تذکری:

کلیپ‌هایی منتشر شده که شنای مختلط در مهدکودک‌ها را نشان می‌دهد

نماینده مردم محلات گفت: دولت مهر سکوت بر لب زده و سخنگو هم که ندارد پس بهتر است مجلس غیرت به خرج دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی، در اخطار قانون اساسی با استناد به بند یک اصل سوم آن، گفت: دولت موظف به ایجاد محیط مساعد برای رشد فضایل اخلاقی براساس ایمان و تقوا است اما متاسفانه کلیپ‌هایی منتشر شده که در آن شنای مختلط در مهدکودک ها را نشان می دهد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت مهر سکوت بر لب زده و سخنگو هم که ندارد پس بهتر است مجلس غیرت به خرج دهد.

وی ادامه داد: مسائل فرهنگی در کشور رها شده و مسائل اقتصادی هم که تعطیل شده است؛ قیمت خودرو، ارزاق و برخی کالاها همه نشان از بی تفاوتی دولت در این خصوص دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ایجاد معاونت بازرگانی دفتر رئیس‌جمهور را دور زدن قانون و بی تفاوتی نسبت به نظر مجلس در خصوص مخالفت با انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست.

علی مطهری که ریاست مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به این اخطار گفت: انحرافات فرهنگی مهم‌تری از آنچه که شما مثال زدید در کشور وجود دارد و مسائلی در مدارس، مهدکودک ها، تئاترها و سریال های خانگی دیده می شود که دولت باید نظارت بیشتری بر آن داشته باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما