شناسهٔ خبر: 33036087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: هدف از پروژه نفوذ دشمن تغییر باورهای مردم است

R7877/P/S6,71/CT11

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: در جنگ اراده‌ها دشمن با نفوذ بین ملت‌ها، در پی تغییر اندیشه و باورهای مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جمع فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مستقر در استان در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام در هفته گذشته اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امکان وقوع جنگ را رد کردند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب تنها یک شعار نیست بلکه یک نگاه عمیق جهانی است که تمام کارشناسان و تحلیلگران عرصه نظامی اذعان دارند با توجه به قدرت نظامی و ژئوپلیتیک منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران، حمله نظامی علیه ایران امکان پذیر نخواهد بود.

امام جمعه رشت به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه هم اکنون دنیا درگیر جنگ اراده‌ها است اشاره و تصریح کرد: از جنگ امروز می‌توان به عنوان جنگ فرسایشی تعبیر کرد که با نفوذ بین ملت‌ها، قصد تغییر فکر، اندیشه و باورهای مردم را دارد.

وی با بیان اینکه جنگ اراده‌ها در مرزهای عقیدتی ملت‌ها نفوذ گسترده دارد افزود: جنگ اراده‌ها بر اندیشه و عقاید ملت‌ها اثرگذار است و امروز دشمن با توجه به امپراطوری رسانه‌ای خود، قصد دارد ایران را که با انقلاب تاثیر عمیقی روی جوامع مختلف گذاشته است، با جنگ اراده‌ها شکست دهد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه جنگ اراده‌ها به معنی تقویت اندیشه تهاجم نظامی در افراد است خاطرنشان کرد: جنگ اراده‌ها در اسلام با جنگ اراده‌هایی که اکنون در دنیا به نیروهای نظامی تعلیم می‌دهند، تفاوت دارد زیرا در دین ما تهاجم نظامی بی دلیل و ظلم به انسان‌ها نکوهیده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان شعار را یکی از مصادیق جنگ اراده‌ها دانست و تاکید کرد: گاهی اوقات جنگ اراده در قالب رزمایش نظامی رخ می‌دهد و نیروهای آمریکایی نیز بر اساس همین منطق از هزاران کیلومتر دورتر در منطقه حضور پیدا کردند.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گیلان افزود: جنگ 8 ساله نابرابر که مردم ما در برابر تمام ابرقدرت‌های استکباری دنیا ایستادند، باعث شد که ملت ایران در عرصه بین‌المللی سربلند شوند و به عزت، استقلال و پیروزی در عرصه‌های مختلف دست پیدا کنند.

وی بیان کرد: ایمان نخستین الزام جنگ اراده از منظر اسلام محسوب می‌شود؛ اگر تنها یک تیپ از نیروهای جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ با رژیم صهیونیستی شود، ارتش این رژیم از هم متلاشی می‌شود زیرا سربازان رژیم صهیونیستی هیچ اراده‌ای برای مقابله با نیروهای مسلح نظام اسلامی ندارند.

امام جمعه رشت نظامیان رژیم صهیونیستی را بزدل‌ترین سربازان در دنیا دانست و اظهار داشت: نظامیان رژیم صهیونیستی ایمان درستی ندارند و بی ایمانی آنان باعث می‌شود که هیچ اراده‌ای برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران در وجودشان نباشد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه یاری رساندن به مومنان توسط خدا، وعده حتمی بیان شده در قرآن است خاطرنشان کرد: اخلاص دومین ویژگی برای پیروزی در جنگ اراده‌ها است و نیروهای نظامی دنیا این ویژگی را ندارند، از این رو امکان شکست سربازان مخلص نظام جمهوری اسلامی ایران صفر است.

وی با اشاره به اقتدار بی‌نظیر نظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: کارشناسان نظامی دنیای معاصر معتقدند هیچ نیروی مسلحی در دنیا مانند نیروهای مسلح ایران از اقتدار برخوردار نیست و عزت کنونی کشور ما جای شکر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان هدف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای جنگیدن را کسب رضای خدا و دفاع از ارزش‌ها دانست و گفت: امروزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از پشتیبانی و حمایت بسیار خوب مردمی برخوردار هستند زیرا جامعه به ارزشمندی کار آنان واقف است.

امام جمعه رشت اطاعت از رهبری را سومین الزام جنگ اراده‌ها عنوان کرد و افزود: اطاعت از رهبری موجب می‌شود که نیروهای مسلح بتوانند در رویارویی با نیروهای نظامی سایر کشورها موفق شوند، زیرا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای رضای خدا در میادین حضور پیدا می‌کنند.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته توانستند در برابر دنیای امروز بشر معادله جدیدی را به تمام نیروهای مسلح دنیا ارائه کنند خاطرنشان کرد: تفکر نیروهای مسلح ایران براساس مبانی اسلام است.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در گیلان، نماز ظهر و عصر را به امامت آیت‌الله فلاحتی در مصلی امام خمینی(ره) رشت اقامه کردند.

انتهای پیام/ن

نظر شما