شناسهٔ خبر: 33035941 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مجلس: مسائل فرهنگی در کشور رها شده است

R1373/P/S1,15/CT11

نماینده محلات در مجلس از بی تفاوتی و سکوت دولت درباره انحرافات فرهنگی در کشور انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، 31 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، با استناد به اصل سوم قانون اساسی و طی اخطاری با بیان اینکه دولت درباره انحرافات فرهنگی مهر سکوت بر لب زده است، گفت:دولت موظف به ایجاد محیط مساعد برای رشد فضایل اخلاقی براساس ایمان و تقوا است اما متاسفانه کلیپ‌هایی منتشر شده که در آن شنای مختلط در مهدکودک‌ها را نشان می دهد.

وی ادامه داد: مسائل فرهنگی در کشور رها شده و مسائل اقتصادی هم که تعطیل شده است؛ قیمت خودرو، ارزاق و برخی کالاها همه نشان از بی تفاوتی دولت در اینباره دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ایجاد معاونت بازرگانی دفتر رئیس جمهور را دور زدن قانون و بی تفاوتی نسبت به نظر مجلس در خصوص مخالفت با انتزاع بخش بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست.

علی مطهری در پاسخ به این اخطار گفت: انحرافات فرهنگی مهم تری از آنچه که شما مثال زدید در کشور وجود دارد و مسائلی در مدارس، مهدکودک ها، تئاترها و سریال‌های خانگی دیده می شود که دولت باید نظارت بیشتری بر آن داشته باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما