شناسهٔ خبر: 33035895 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بسته جامعه میزان| ۳۱ اردیبهشت

توضیحات «معاون سازمان میراث فرهنگی» در مورد کلیپ حاشیه ساز ابیانه/ امنیت سوالات امتحان نهایی/دولت ورود اتوبوس‌های دست دوم را ممنوع کرد

خبرگزاری میزان- مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان در تاریخ 31 اردیبهشت ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان در تاریخ 31 اردیبهشت ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

بیشتر بخوانید: کادر پزشکی حج حقوق ارزی ریالی دریافت می‌کنند/مشکلی در پرداخت حقوق ارزی پزشکان اعزام شده به حج ۹۸ نداریم

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: کادر پزشکی قسمتی از دستمزد خود را قبل از اعزام به صورت ریالی دریافت می‌کنند و مابقی دستمزد خود را در عربستان و به صورت ارزی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: توضیحات «معاون سازمان میراث فرهنگی» در مورد کلیپ حاشیه ساز ابیانه

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: کلیپ‌های منتشر شده از ابیانه با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده که تور گردشگری نبوده و مردم عادی بازدید‌هایی را طی آن روز از آنجا داشته اند و فردی که اصلا گردشگر نبوده و از هیچ گونه توری نیز نبوده در ابیانه اقدام به این کار کرده است.

بیشتر بخوانید: فرهنگیان در صورت تمایل می‌توانند تا ۳۵ سال ادامه خدمت دهند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع گفت: روال بازنشستگی فرهنگیان مطابق سنوات قبل است و در صورت تمایل اشخاص و نیاز منطقه و همچنین با رعایت شرایط سنی، همکاران می‌توانند تا ۳۵ سال ادامه خدمت دهند.

بیشتر بخوانید: تأمین امنیت، صحت و سلامت امتحانات نهایی با استفاده از سامانه الکترونیکی ارسال سؤالات

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی اظهار کرد: برخی از افراد سودجو و کلاهبردار از چند هفته قبل در فضای مجازی با ارائه فراخوان و با ادعای دسترسی به سؤالات از مخاطبین خود خواستند هزینه‌ای را پرداخت کنند تا سؤالات را قبل از برگزاری امتحانات در اختیار آن‌ها قرار دهند؛ در حالی این شایعات مطرح می‌شود که سؤالات اولین امتحان نهایی در سامانه بارگذاری نشده است لذا ادعا‌های کذب به پلیس فتا جهت پیگیری ارسال شد.

بیشتر بخوانید: دستگیری بیش از ۵۰۰ سارق و مالخر در رعد ۲۵/ بیش از ۸۰ درصد صاحبان اموال مسروقه شناسایی شدند

رئیس پلیس پایتخت گفت: در طرح ۲۵ رعد پلیس پیشگیری بیش از ۵۰۰ سارق دستگیر و بیش از ۳۰۰ پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: جان باختن سه نفر بر اثر رعد و برق/ امدادرسانی به بیش از ۷۰۰ نفر در سیل

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر کشور گزارش حوادث جوی سیل و رعد وبرق در سه روز گذشته را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: لایحه جدید مالیات بر ارزش افزوده با روح قانون اساسی مغایرت دارد

اعطا گفت: لایحه جدید مالیات بر ارزش افزوده که در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است با روح قانون اساسی مغایرت دارد.

بیشتر بخوانید: دولت ورود اتوبوس‌های دست دوم را ممنوع کرددبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: دولت با ورود اتوبوس‌های دست دوم به کشور مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: سال ۹۸ هم مانند ۹۷ شاهد طغیان جمعیت سفید بالک‌ها نخواهیم بود/ اقدامات کنترلی مدیریت شهری موثر بوده است

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: با نوجه به اقدامات مدیریت شهری و رصد و پایش کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا خوشبختانه جرشد جمعیت آفت سفید بالک‌ها تحت کنترل است.

انتهای پیام/

نظر شما