شناسهٔ خبر: 33034264 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

آمازون در مقابل وودی آلن کوتاه آمد

در پی شکایت وودی آلن، کمپانی آمازون حقوق داخلی فیلم «یک روز بارانی در هالیوود» را به کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم، وودی آلن بازگرداند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی شکایت وودی آلن، کمپانی آمازون حقوق داخلی فیلم «یک روز بارانی در هالیوود» را به کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم، وودی آلن بازگرداند.

 این فیلم از پروژه‌های چندگانه‌ای بود که آمازون برای ساخت آن با وودی آلن به توافق رسیده بود، اما بعد از اتهاماتی که از سوی دختر ناتنی آلن علیه او مطرح شد، آمازون به طور یک طرفه انتشار این فیلم را متوقف و آن را برای مدتی بایگانی کرد.

آلن نیز چند وقت بعد با انتشار یک تریلر از فیلم سینمایی خود با حضور ال‌فانینگ و تیموتی شالامی که زیر آن نوشته بود به زودی منتشر خواهد شد، سردرگمی را در فضای مجازی برای مخاطبان ایجاد کرد.

فیلم وودی آلن تا کنون به دلیل دادگاهی که با کمپانی آمازون داشت به طور موقت توقیف شده بود؛ اما از این پس آلن اجازه دارد یک توزیع‌کننده دیگر انتخاب کند و با اختیار خود هر زمان که بخواهد این فیلم را برای اکران داخلی آماده کند.

گفتنی است «یک روز بارانی در نیویورک» به صورت بین المللی در کشورهای فرانسه، ایتالیا و آلمان به اکران می‌رسد. البته صحبت‌هایی هم مطرح می‌شود که بازگشت حق پخش این فیلم به وودی آلن به معنای پایان درگیری‌های دادگاه وی با کمپانی آمازون نیست و این موضوع همچنان ادامه دارد.

آلن پیش از این از کمپانی آمازون بابت فسخ یک طرفه قرارداد بر اساس یک اتهام بی‌پایه، شکایت و درخواست غرامت ۶۸ میلیون دلاری کرده بود.

ورایتی

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما