شناسهٔ خبر: 33033311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ ملت‌های والیبال جهان از تلویزیون‌های شهری اردبیل پوشش داده می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در تلاش خواهیم بود تا با دریافت مجوزهای لازم لیگ ملت‌های والیبال جهان از تلویزیون‌های شهری موجود در میادین و پارک‌های مختلف پوشش داده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام آقاخانی ظهر امروز در کمیته فرهنگی و داوطلبان ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان اظهار کرد: با هدف فراگیرسازی روحیه نشاط و افزایش علاقه‌مندی جوانان و خانواده‌ها به ورزش در تلاش خواهیم بود تا با فراهم شدن مقدمات لازم و تمهیدات مورد نظر زمینه پوشش تلویزیونی لیگ ملت‌های والیبال جهان در سطح پارک‌ها و میادین درنظر گرفته شده فراهم شود.

به گفته وی برگزاری مسابقات فرهنگی در جنب محل برگزاری این رویداد مهم جهانی در مناطق مختلف شهری نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از ساخت لوگوی هنری لیگ ملت‌های والیبال جهان و نصب آن در یکی از میادین اصلی شهر در صورت تصویب کمیته فرهنگی ستاد برگزاری لیگ ملت‌های جهان خبر داد و افزود: هماهنگی‌های لازم برای پاک‌سازی محیط از زباله در مسیر اردبیل و سرعین انجام شده است.

آقاخانی از آغاز لیگ ملت‌های جهان از 31 خرداد ماه سال‌جاری خبر داد و افزود: مسابقات مذکور تا دوم تیرماه با حضور تیم‌های ملی ایران، فرانسه، پرتغال و استرالیا در اردبیل برگزار می‌شود.

وی از ورود تیم‌ها به اردبیل از 28 خرداد خبر داد و افزود: تیم‌های خارجی از طریق فرودگاه تبریز به کشور وارد شده و فاصله آذربایجان شرقی تا اردبیل را به صورت زمینی طی خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: از میان سمن‌های عضو اداره کل ورزش و استانداری اردبیل، پنج سمن به صورت داوطلبانه و افتخاری جذب شده و آموزش‌های لازم را برای برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات طی خواهند کرد.

به گفته وی برخورداری از پیوست‌فرهنگی برای برگزاری مطلوب این دوره از رقابت‌ها مورد تاکید بوده و برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری در خلال برگزاری لیگ والیبال ملت‌های جهان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/3463/513

نظر شما